رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توضیحات پولادگر درباره حضور همزمان در پارالمپیک و وزارت ورزش و انتخابات سوارکاری و ژیمناستیک

13:08 - 22 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۳۵۲۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: حضور من کاظمی‌پور در پارالمپیک با رخصت از وزیر ورزش اتفاق افتاده و در جهت حمایت از ورزش جانبازان و معلولان است.

خبرگزاری میزان - سید محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان پس از انتخابات ریاست کمیته پارالمپیک در جمع خبرنگاران پاسخگوی سوالات بود:

*خداراشکر که انتخابات خیلی خوب و بدون حاشیه برگزار شد و همه اعضای محترم مجمع با حضور در انتخابات و هوشمندی لازم نماینده‌های مدنظر خود را برای تیم مدیریتی جدید کمیته ملی پارالمپیک را انتخاب کردند.

*ائتلاف با کارگری و انصراف از انتخابات؟ از ابتدا همین قرار را گذاشته بودیم که من از پست ریاست انصراف دهم. غفور کارگری از سال‌ها قبل در حوزه پارالمپیک حضور داشته و من هم این شرط را برای خودم گذاشته بودم که در صورت حضور کارگری از انتخابات ریاست انصراف دهم.

*انتقادات به حضور همزمان به‌عنوان معاون وزیر ورزش و نایب رئیس کمیته پارالمپیک؟ نایب رئیسی شغل به حساب نمی‌آید و در یک جمله وظایف نایب‌رئیس برای زمان غیبت رئیس است. حضور من کاظمی‌پور با رخصت از وزیر ورزش اتفاق افتاده و دقیقاً در جهت حمایت از ورزش جانبازان و معلولان است. خدمت برای دوستان عزیزمان در حوزه پارالمپیک فرصتی از سوی خداوند است و به نظرم خداوند اگر کسی را دوست داشته باشد فرصت خدمت برای ورزشکاران جانباز و معلول را فراهم می‌کند. امیدوارم درخشان‌ترین نتایج را در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو و پارالمپیک پاریس کسب کنیم.

*آخرین وضعیت فدراسیون سوارکای و تغییر سرپرست این فدراسیون؟ با توجه به کشیده شدن موضوع فدراسیون سوارکاری به روند دادگاه باعث شد تا سرپرست جدیدی برای آن انتخاب کنیم. انتخابات قبلی فدراسیون سوارکاری از سوی دادگاه باطل اعلام شد و به همین دلیل باید از ابتدا از کاندیداهای ریاست نام نویسی شود.

*دلیل طولانی شدن انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری؟ در دوچرخه سواری مدت زیادی طول کشید تا فدراسیون جهانی اساس‌نامه این فدراسیون را تأیید کند. الان اساس‌نامه تأیید شده و کاندیداها را هم به زودی نهادهای نظارتی اعلام کنند ما انتخابات را انجام خواهیم داد.

*انتخابات فدراسیون ژیمناستیک قطعاً بر اساس اساسنامه جهانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *