رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سجادی: برنامه‌های ویژه‌ای برای ورزشکاران جانباز و معلول داریم

12:02 - 22 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۳۴۰۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
وزیر ورزش و جوانان گفت: برنامه‌های ویژه‌ای برای ورزشکاران جانباز و معلول داریم تا پر قدرت تر از سه دوره قبلی در پاراآسیایی های شرکت کنند.

خبرگزاری میزان - سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، در پایان انتخابات کمیته ملی پارالمپیک صحبت‌های انجام داد که در زیر می‌خوانید:

*در ابتدا باید به غفور کارگری به عنوان رئیس جدید کمیته ملی پارالمپیک تبریک بگویم. همچنین باید از خسروی وفا به خاطر سال‌ها تلاش که در کمیته ملی پارالمپیک کشیده تشکر کنم.

*امیدوارم تیم ملی وزنه‌برداری هم نتایج خوبی در مسابقات جهانی بگیرد همانگونه که روز گذشته مردم با کسب مدال نقره کیانوش رستمی خوشحال شدند چراغ ورزشی کشور باید به دست مدیران متخصص و دلسوز روشن بماند تا پرچم سه رنگ کشورمان در تمام عرصه‌های ورزشی به اهتزاز درآید.

*باید در عرصه فرهنگی، ورزش همگانی و دانش‌آموزی تلاش‌های بیشتری صورت پذیرد. امیدوارم کمیته ملی پارالمپیک با حضور غفور کارگری افتخارات قبلی در حوزه ورزش جانبازان و معلولین را پر قدرت‌تر از قبل ادامه دهد.

*شهریور ماه سال آینده بازی‌های آسیایی و به دنبال آن بازی‌های پاراآسیایی در حوزه‌های چین برگزار خواهد شد و برنامه‌های ویژه‌ای برای ورزشکاران جانباز و معلول داریم تا پر قدرت تر از سه دوره قبلی در پاراآسیایی های شرکت کنند.

*فدراسیون‌های تخصصی مانند فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و سایر فدراسیون‌ها های تخصصی و انجمن‌های ورزشی توجه ویژه‌ای به بخش قرار داشته باشند. همان گونه که در رشته مثل تکواندو یا تنیس روی میز بخش پارا وجود دارد باید در فدراسیون‌های دیگری مانند دوومیدانی زمینه‌های توسعه ورزش جانبازان و معلولین فراهم شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: پارالمپیک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *