توفیق: تیم صنایع بهتر از ما بود/ کم شدن تعداد تیم‌ها لیگ بسکتبال را جذاب‌تر کرده

8:45 - 24 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۳۱۶۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: بازی خوبی بود اگر چه با اختلاف یک امتیاز شکست خوردیم اما با این حال از عملکرد بچه‌ها راضی هستم زیرا زحمت خودشان را کشیدند.

علی توفیق در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شکست تیم پالایش نفت آبادان مقابل صنایع هرمزگان در هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: بازی خوبی بود اگر چه با اختلاف یک امتیاز شکست خوردیم، اما با این حال از عملکرد بچه‌ها راضی هستم زیرا زحمت خودشان را کشیدند. به نظرم تیم صنایع مقابل ما از امتیاز میزبانی استفاده و در پرتاب‌های پیرامونی شرایط بهتری نسبت به ما داشت. به هر حال انگیزه خوبی داشتند تا جایگاه بهتری برای خودشان در جدول ایجاد کنند. به تیم حریف برای این نتیجه تبریک می‌گویم زیرا انگیزه بالایی داشتند تا در خانه به امتیاز کامل برسند.

وی افزود: در شرایطی هستیم که از لحاظ ذهنی باید بازیکنان را ریکاوری کنیم و برای بازی‌های سختی که در ادامه لیگ پیش‌روی ماست، بتوانیم با کمک همکاران آرامش را به تیم انتقال دهیم و به شکل بهتری برای بازی‌های پیش‌رو تیم را متمرکز کنیم. هدف اول و آخر ما رسیدن به نتیجه خوب در لیگ و حضوری پرقدرت در مرحله حذفی لیگ است و برای دستیابی به آن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان با اشاره به اینکه وقفه‌ها در این مدت شرایط خوبی برای تیم‌ها ایجاد نکرده است، گفت: مطمئناً در این مدتی که از لیگ سپری نشده حفظ تمرکز بازیکنان و نگه داشتن آنها در شرایط دوباره مسابقات کار سختی است اما باز هم این تصمیمی است که از طرف سازمان لیگ گرفته شده و ما به آن احترام می‌گذاریم. ما تابع این شرایط هستیم تا تیم ملی بهترین شرایط را سپری و با کسب نتایج خوب دوباره به جام‌جهانی برود.

توفیق درباره اینکه کیفیت فصل جاری لیگ را چطور دیده است، اینطور توضیح داد: به هر حال کم شدن تعداد تیم‌های لیگ منجر به این شده تا بازیکنان در تیم‌های مختلف تقسیم شوند، البته این مساله لزوما کیفیت لیگ را بالا نبرده بلکه لیگ را به نظر من جذاب‌تر کرده و در کنار آن هم تعادل رقابتی به وجود آورده است. به هر حال باید ببینیم این برنامه‌ریزی که سازمان لیگ کرده چقدر در طولانی مدت باعث ارتقای لیگ خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *