حاتمی: خطای عمدی روی جمشیدی غیراخلاقی بود/ کارمان در مسابقات بسکتبال غرب آسیا سخت است

7:45 - 23 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۳۰۸۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: خطای عمدی حسین‌زاده روی محمد جمشیدی باعث مصدومیت شدید او شد که این حرکت غیر اخلاقی بود.

مهران حاتمی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برتری تیم بسکتبال شهرداری گرگان مقابل آویژه صنعت پارسا مشهد در هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: بازی سختی بود زیرا بعد از مصدومیت‌ها و بیماری‌هایی که یک سری بازیکنان ما داشتند، توانستیم بچه‌ها را به فرم بازی برسانیم و برای دقایقی هم که شده از آنها استفاده کنیم. به تیم حریف احترام می‌گذاریم چون در شروع بازی طوفانی عمل کرد و کار را برای ما سخت کرد تا بازی را جدی‌تر از قبل دنبال کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان اضافه کرد: خوشبختانه در کوارتر دوم و چهارم تاکتیک منسجم‌تری از بازیکنان شاهد بودیم و همین عاملی شد تا خیلی راحت‌تر بازی کنیم. متاسفانه خطای عمدی حسین‌زاده روی محمد جمشیدی باعث مصدومیت شدید او شد. از نظر من این حرکت غیر اخلاقی است آن هم درست در زمانی که برای حضور در غرب آسیا به این بازیکن نیاز مبرمی داریم، اما یک حرکت ناشیانه کار را برای ما با مشکل مواجه کرده است.

وی ادامه داد: بازی آینده ما با توفارقان است که ان‌شاءالله برای این دیدار باز هم شرایط ما مناسب باشد و هیچ کدام از نفرات ما دچار مصدومیت نشوند.

حاتمی درباره اینکه مدت زمان دوری محمد جمشیدی از میادین، تاکید کرد: فعلاً چیزی مشخص نیست و باید پزشکان نظر نهایی را بدهند و قرار شده تا 48 ساعت آینده همه چیز مشخص شود. ان‌شاءالله مصدومیت او حاد نباشد تا دوباره بتوانیم از حضور این مهره ارزشمند در مسابقات بهره بیشتری ببریم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره شرایط این تیم برای حضور در غرب آسیا خاطر نشان کرد: شرایط سخت است و باید با داشته‌های فعلی خودمان کار را پیش ببریم به خصوص اینکه تمام تیم‌ها برنامه‌ریزی سنگین کرده‌اند تا به موفقیت برسند. البته ما هم سعی می‌کنیم با همین نفراتی که داریم مانند همیشه نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام/


برچسب ها: بسکتبال بسکتبال

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *