پولادگر: فدراسیون درباره آینده کی‌روش تصمیم می‌گیرد/ مدیریت او در جام جهانی خوب بود

17:20 - 21 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۲۶۱۷
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: کی‌روش با توجه به حواشی زیاد در جام جهانی، به خوبی تیم ملی را مدیریت کرد. 

خبرگزاری میزان - محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم ختم کریم باوی صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*خدا او را رحمت کند آمدیم به بازماندگان تسلیت بگوییم و براساس وظیفه‌مان به پیشکسوت فوتبال احترام بگذاریم. از وضعیت او بی‌اطلاع بودم. امروز هم از طرف وزیر ورزش آمدم چون در مراسم دیگری شرکت کرد. آمدم که هم تسلیت بگویم و هم اگر توانستیم در این شرایط هم کمکی انجام بدهیم.

*ادامه همکاری با کی‌روش و حمایت وزارت ورزش از ادامه حضور او در تیم ملی؟ کی‌روش یا هر سرمربی دیگری یک فدراسیون دارد. یک کمیته فنی دارند و آنها تصمیم می‌گیرند. 

*عملکرد کی‌روش برای وزارت ورزش راضی‌کننده بوده؟ در این مورد کارشناسان باید صحبت کنند، اما به نظر من با توجه به حواشی زیادی که وجود داشت تیم را خوب مدیریت کرد. 

*حواشی فینال جام جهانی کشتی آزاد بین آمریکا و ایران؟ مسابقات را دیشب دیدم. فکر می‌کنم داوری‌ها پرحرف و حدیث بود. به هر حال هر میزبانی از امتیازات خودش استفاده می‌کند ولی شرایطی که پیش آمد بیش از حد معمول بود. داوری‌ها مقداری پرحرف بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *