اعلام زمان مهلت ثبت نام در لیگ برتر والیبال ساحلی

17:02 - 21 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۲۵۹۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرپرست کمیته والیبال ساحلی گفت: 30 آذرماه آخرین فرصت ثبت‌نام در سومین دوره لیگ برتر است.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، توفیق کابلی درباره آخرین وضعیت مراحل اجرایی سومین دوره لیگ برتر والیبال ساحلی که ثبت‌نام آن از 19 آذرماه آغاز شده است، اظهار کرد: تاکنون 5 تیم به صورت کتبی برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند. از تمام باشگاه‌ها درخواست داریم با مراجعه به سامانه ملی والیبال براساس شرایطی که اعلام شده ثبت نام خود را انجام داده و نهایی کنند.

وی درباره تغییرات این دوره از مسابقات توضیح داد: در این دوره تغییر اساسی داریم و تیم‌ها باید هزینه ثبت‌نام را به صورت آنلاین واریز کنند تا مجوز ثبت اسامی مربیان و بازیکنان را بیابند. امیدواریم تا 30 آذرماه که آخرین مهلت ثبت نام است باشگاه‌ها در این زمینه اقدام کنند تا بتوانیم در هفته اول دی ماه با انجام قرعه‌کشی دور رفت مسابقات لیگ را در استان‌های جنوبی آغاز کرده و دور برگشت را در استان‌های شمالی و تهران پیگیری کنیم.

سرپرست کمیته والیبال ساحلی ضمن ابراز امیدواری از برگزاری سومین دوره لیگ برتر همچون دو دوره گذشته و بدون هرگونه اشکال، گفت: هر تیم می‌تواند چهار بازیکن داشته باشد که باید حتما یکی از آن‌ها زیر 19 سال باشد و با تیم تمرین کند. با ایجاد این الزام به دنبال پشتوانه سازی برای سال‌های آینده هستیم چرا که در گفتگو با اهالی فن، کارشناسان، مربیان و بازیکنان به این تصمیم رسیدیم تا در سال‌های بعد خلاء فعلی را که برای گروه سنی زیر 21 و 23 وجود دارد، پر کنیم.

وی ضمن تاکید بر این‌که باشگاه‌ها باید تا پیش از 30 آذرماه اقدام به ثبت نام کنند، تصریح کرد: تمامی مراحل ثبت نام آنلاین است و امکان دارد کمی زمان بر باشد چون اولین باری است که تمام مراحل به صورت غیر حضوری انجام می‌شود و شاید ابهاماتی وجود داشته باشد. بنابر این اگر باشگاه‌ها سریع‌تر اقدام به ثبت نام کنند، فرصت بیشتری برای رفع ابهامات خود خواهند داشت.

کابلی در پاسخ به این پرسش که آیا مهلت ثبت نام را تمدید می‌کنید؟ افزود: برنامه‌ای برای تمدید مهلت ثبت نام را نداریم چرا که فرصتی باقی نمانده و به دلیل میزبانی تور آزاد و قهرمانی مردان آسیا کمی فرصت را از دست دادیم و باید سریعتر لیگ برتر ساحلی را شروع کنیم.

وی در مورد تغییرات در باشگاه‌های متقاضی حضور در سومین لیگ برتر ساحلی در مقایسه با دوره گذشته گفت: با توجه به تماس باشگاه‌ها برخی از باشگاه‌های جدید پیگیر ثبت‌نام در این مسابقات هستند البته ممکن است تعداد تیم‌ها افزایش نیابد و تنها برخی از باشگاه‌ها جابه جا شوند. برآیند ما این است که تمامی باشگاه‌هایی که در دور پیش حضور داشتند چون مشکل خاصی در دومین دوره نداشته‌اند، در این دوره هم حضور خواهند داشت. امیدوارم تعدادی باشگاه جدید هم اضافه شوند و براساس آئین نامه مسابقات حداکثر 16 تیم در لیگ ثبت نام کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *