دستور دادستان همدان برای تخلیه اضطراری چند ساختمان در مجاورت گودبرداری غیر اصولی

16:42 - 21 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۲۵۲۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان همدان با اشاره به گودبرداری غیراصولی یک ساختمان که سبب آسیب رساندن به ساختمان‌های مجاور شده بود، گفت: دستورات لازم برای تخلیه و اسکان اضطراری ساکنان ساختمان ابلاغ و مالک مکلف به رفع خطر از این ساختمان‌ها شد.

خبرگزاری میزان- «حسن خانحانی موقر» با اشاره به گودبرداری غیراصولی برای ساخت یک ساختمان که سبب آسیب رساندن به ساختمان های مجاور شده است، گفت: دستورات لازم برای تخلیه و اسکان اضطراری ساکنان آن ساختمان سریعاً ابلاغ و مالک مکلف به رفع خطر از این ساختمان ها شد.

دادستان همدان درباره یکی از ساخت و سازهای غیر مجاز در همدان، گفت: دیروز مطلع شدیم که گودبرداری غیراصولی برای ساخت ساختمانی در خیابان شهید زمانی، سبب آسیب رساندن به ساختمان های مجاور شده است.

وی عنوان کرد: بلافاصله با فرماندار ،شهردار و رئیس سازمان نظام مهندسی در محل حاضر شدیم و با همکاری شهرداری دستورات لازم برای تخلیه و اسکان اضطراری ساختمان های مجاور به منظور حفاظت از جان مردم داده شد.

دادستان همدان افزود: مالک که در اختیار نیروی انتظامی است مکلف شده تا با در اختیار قرار دادن تمام تجهیزات و سرمایه لازم در محل حاضر و با بهره گیری از امکانات فنی نسبت به رفع خطر از ساختمان های مجاور اقدام کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *