انگلیس در شوک اعتصاب‌های گسترده/دولت سوناک نشست اضطراری برگزار می‎کند

10:02 - 21 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۱۶۷۱
دولت انگلیس در حال آماده شدن برای برگزاری نشست اضطراری در پی نزدیک شدن به موعد اعتصاب‎ها در این کشور است.

خبرگزاری میزان - دولت انگلیس برای برگزاری نشست اضطراری درباره اقدامات صنعتی و موضوع اعتصاب آماده می‌شود؛ اعتصاب‌هایی که انگلیس را به بن‌بست می‌کشاند.

به گزارش «ایندیپندنت»، از روز سه شنبه حدود 40 هزار عضو اتحادیه راه آهن، دریانوردی و حمل و نقل انگلیس که برای شبکه ریلی و 14 اپراتور قطار کار می‌کنند، اعتصاب 48 ساعته خود را آغاز خواهند کرد.

در همان روز، کارمندان دولت انگلیس در اتحادیه خدمات عمومی و بازرگانی این کشور اعتصابی یک ماهه را آغاز می‌کنند و کارکنان در نهادها و بخش‌های مختلف در روزهای مختلف دست به اعتصاب خواهند زد.

سپس در روز پنجشنبه، تا 100 هزار پرستار و همچنین کارکنان پست، کارمندان دولت، و رانندگان اتوبوس که در لندن کار می‌کنند، اعتصاب خواهند کرد.   

دولت انگلیس به تازگی برنامه‌هایی را برای پرسنل نظامی و کارمندان دولتی برای پوشش کارکنان اعتصابی بخش بررسی گذرنامه در فرودگاه‌ها و بنادر تدوین کرده و قرار است در نشست اضطراری امروز مورد بحث قرار دهد.  

کارکنان فرودگاه های «گتویک»، «هیترو»، «منچستر»، «بیرمنگام» و «کاردیف» از 23 دسامبر (دوم دی) تا شب سال نو میلادی به مدت هشت روز اعتصاب خواهند کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *