فرستاده سازمان ملل برای تحقیق درباره اقدامات علیه کودکان فلسطینی به اراضی اشغالی می‎رود

10:40 - 20 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۰۳۸۶
فرستاده سازمان ملل به منظور تحقیق در مورد تجاوزات و جنایات ارتش رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطینی به اراضی اشغالی سفر خواهد کرد.

خبرگزاری میزان - فرستاده سازمان ملل به منظور تحقیق در مورد تجاوزات و جنایات ارتش رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطینی به «تل‌آویو» سفر خواهد کرد.

کانال 13 رژیم صهیونیستی، می‎گوید «ویرجینیا گامبا»، فرستاده ویژه سازمان ملل قرار است طی هفته جاری وارد اراضی اشغالی شده و تحقیقاتی را در مورد تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطینی انجام دهد.

کانال مذکور می‎گوید که این بخشی از گزارش سالانه «گامبا» در مورد آزار و اذیت کودکان در مناطق مورد نزاع و درگیری خواهد بود.

منبع مذکور اشاره کرد که رژیم صهیونیستی نگران تحقیقات در مورد شیوه رفتار نظامیان ارتش در کرانه باختری طی یک سال گذشته است که طی آن شمار زیادی از فلسطینیان از جمله کودکان به شهادت رسیدند و این ممکن است به انتقاداتی گسترده از این رژیم منتهی شود و شاید هم کار به جایی برسد که این رژیم در فهرست سیاه قرار بگیرد.

این نماینده سازمان ملل قرار است در سفر خود با «آویو کوخاوی»، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی و مسئولان ارشد وزارت جنگ، وزارت خارجه و پلیس این رژیم دیدار کند.

دیدار با مقامات سیاسی رژیم صهیونیستی در جدول برنامه‌های «گامبا» قرار ندارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *