رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رستمیان: با حضور ایران واترپلوی آسیا 4 قطبی شد/ مسئولان نباید بین ورزشکاران تبعیض قائل شوند

7:45 - 20 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۰۰۳۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش واترپلوی ایران گفت: پس از ناکامی در قهرمانی آسیا تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا در بازی‎‌های آسیایی پیش رو بتوانیم خوشرنگ‌ترین مدال را کسب کنیم.

سهیل رستمیان در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط فعلی تیم ملی واترپلو پس از ناکامی در کسب سهمیه جهانی، اظهار داشت: در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا نمایش خیلی خوبی داشتینم و با پیروزی مقابل قزاقستان به عنوان تیم نخست راهی نیمه نهایی شدیم، اما در این دیدار مقابل با اینکه با 3 گل پیش بودیم، اما در عین ناباوری شکست خوردیم. پس از این باخت در بازی رده‌بندی هم از قزاقستان که به بازیکنان اصلی خود در دیدار نیمه نهایی مقابل ژاپن استراحت داده بود، شکست خوردیم تا از کسب سهمیه جهانی ناکام بمانیم. دلیل اصلی این اتفاق این بود که به خودمان باختیم و فقط شرمنده مردم و همچنین خانواده خودمان شدیم.

وی افزود: در گذشته واترپلوی ایران فاصله زیادی با تیم‌های برتر آسیا داشت و واترپلو در قاره آسیا 3 قطبی بود، اما اکنون از این وضعیت خارج شده و با اضافه شدن ایران رقابت اصلی بین 4 تیم ژاپن، قزاقستان، ایران و چین است. باید پذیرفت فاصله تیم‌ها با هم خیلی کم شده است و نمونه این مسئله را در بازی‌های آسیایی دیدیم که توانستیم برای نخستین بار بر سکوی سوم بایستیم. پس از ناکامی در قهرمانی آسیا تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا در بازی‎‌های آسیایی پیش رو بتوانیم خوشرنگ‌ترین مدال را کسب کنیم.

ملی‌پوش واترپلو با انتقاد از رفتار دوگانه مسئولان با قهرمانان رشته‌های مختلف، خاطرنشان کرد: واقعا افسوس می‌خورم زیرا زمانی که از قهرمانی آسیا بازگشتیم هیچ مسئولی به استقبال ما نیامد و همین موضوع واقعا باعث دلسردی‌مان شد چرا که همه دیدند تمام تلاش خود را به کار گرفتیم، ولی در قبال این زحمت بازیکنان حتی یک استقبال ساده در فرودگاه هم ندیدیم. این در حالیست که بازیکنان تیم ملی فوتبال پس از باخت و حذف از جام جهانی حواله خودرو و پاداش‌های مختلف دریافت می‌کنند و این در شرایطی است که بازیکنان ما و سایر رشته‌های ورزشی برای گذران زندگی خودشان هم مجبور به مربیگری و کارهای دیگر می‌شوند تا نیازهای مالی خانواده‌شان را تامین کنند.

رستمیان در پایان گفت: امیدوارم مسئولان به فکر باشند تا این پاداش‌ها فقط مختص فوتبال نباشد و به سایر رشته‌های ورزشی را هم توجه کنند. نباید بین ورزشکاران تبعیض قائل شوند زیرا هم کشتی‌گیران، هم واترپلوئیست‌ها و سایر ورزشکاران به یک اندازه زحمت می‌کشند تا برای ایران افتخارآفرینی کنند. درحالی پاداش و حواله خودرو با سرعت به بازیکنان فوتبال اهدا شد که خیلی از قهرمانان رشته‌های دیگر با وجود کسب مدال، از مدت‌ها پیش منتظر دریافت پاداش‌های خود هستند. نباید با ایجاد تبعیض تنها یک عده خاص از پاداش و مسائل این چنینی منفعت ببرند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *