بازدید عتباتی از مجتمع شورای حل اختلاف ارومیه/ تقدیر از فعالان عرصه صلح و سازش

18:56 - 19 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۹۸۸۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
ظهر امروز (شنبه) رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بازدید از مجتمع شوراهای حل اختلاف ارومیه، از از فعالان عرصه صلح و سازش تقدیر کرد.

خبرگزاری میزان_ ظهر روز شنبه 19 آذرماه ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از مجتمع شماره 2 شوراهای حل اختلاف ارومیه بازدید کرد.

عتباتی در این بازدید ضمن حضور در تمامی شعب این مجتمع با کارکنان آن دیدار و از مشکلات آنها اطلاع حاصل کرد.

رئیس کل دادگستری استان همچنین با تعدادی از مراجعین نیز گفتگو و درخواستهای آنان را استماع و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر کرد.

عتباتی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه اصلاح بین مسلمین و مردم دستور قرآن کریم و سنت نبوی است، از کلیه کارکنان شوراهای حل اختلاف که در زمینه سازش تلاش می کنند خواست با همت و تلاش مضاعف درخصوص پرونده های قابل گذشت، خصوصاً دعاوی خانوادگی ورود کرده و با قلع ماده نزاع آنها را با سازش خاتمه دهند و از فروپاشی خانواده ها جلوگیری کنند.

لازم به ذکر است در ابتدای این بازدید عتباتی و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در نشستی که با اسدی معاون قضایی و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان داشتند با گزارش وی در جریان اقدامات انجام پذیرفته قرار گرفتند و پیرامون مسائل و موضوعات مطرح در شورای حل اختلاف استان گفتگو و با بررسی آمار سازش این آمار را قابل تحسین بیان و از تلاشهای انجام شده کلیه کارکنان اعضا و دبیران شوراها تقدیر کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: شورای حل اختلاف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *