پایان لیگ برتر بسکتبال 3 نفره با معرفی تیم‌های برتر

17:36 - 19 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۹۸۱۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
هفته پایانی لیگ برتر بسکتبال ۳×۳ فصل پاییز ۱۴۰۱ در تالار بسکتبال ورزشگاه آزادی برگزار شد.

خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال و به نقل از سازمان بسکتبال سه نفره هفته پایانی لیگ برتر بسکتبال ۳×۳ جمعه ۱۸  آذر ماه۱۴۰۱ برگزار شد. این رویداد برای اولین بار در کشور با استفاده حلقه تخصصی بسکتبال ۳×۳ که توسط متخصصین توانمند داخلی(خورشید اسپرت) بومی سازی شده بود برگزار شد و کیفیت برگزاری رویداد را دوچندان کرد، در این مرحله از لیگ ملی که هفته پایانی رویداد سطح لیگ برتر را در بر می گرفت، ۱۳ تیم از سراسر کشور حضور بهم رساندند و در ۴ گروه به رقابت پرداختند.

در پایان رقابت های هفته سوم لیگ برتر تیم پدافند کی اند بی مقام اول، تیم پیشگامان ایرانیان صومعه سرا مقام دوم و تیم فروشگاه گلامیر درود به مقام سوم دست یافتند.

در پایان سه هفته رقابت جذاب و نفس گیر تیم های حاضر در لیگ برتر ۳×۳ فصل پاییز ۱۴۰۱ و با توجه به تجمیع امتیازات سه هفته رقابت بین تیم های حاضر تیم پیشگامان ایرانیان صومعه سرا به مقام قهرمانی لیگ برتر فصل پاییز ۱۴۰۱ دست یافت، تیم ملوان بندرانزلی نائب قهرمان شد و تیم فاروی (وحدت آریا) با امتیاز برابر با تیم خانه بسکتبال تبریز (طوران) با توجه به کسب مقام بالاتر در هفته پایانی جایگاه سوم لیگ برتر ۳×۳ فصل پاییز۱۴۰۱ را به خود اختصاص داد.

در هفته پایانی با حضور  آماریست های تخصصی بسکتبال ۳×۳ تمامی رقابت ها مورد بررسی قرار گرفت و به زودی خروجی این بررسی که برای اولین بار در رویدادهای بسکتبال ۳×۳ انجام می‌شد به زودی به اطلاع عموم خواهد رسید.

در پایان این رقابت ها سه تیم صدرا ایلام، آینده سازان ایلام و پدافند کی اند بی به لیگ دسته یک ۳×۳ سقوط کردند و ده تیم بالای جدول با حضور تیم های صعود کننده از لیگ دسته یک در فصل آتی در لیگ برتر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *