آبروریزی تکواندو درعربستان/ پایان رویای کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ؟

8:45 - 20 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۹۶۰۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
عملکرد فاجعه در مسابقات گرندپری عربستان تلنگری به مجموعه تکواندو ایران بود.

خبرگزاری میزان - هر دو تکواندوکار ایران از کسب مدال و امتیاز در فینال گرندپری ریاض بازماندند که این موضوع را می‌توان پایان رویای کسب سهمیه از طریق سیستم رنکینگ دانست.

سجاد مردانی کاپیتان تیم ملی تکواندو که رفته رفته به روزهای اوج نزدیک می‌شد با شکستی ناباورانه مقابل سیسه از سنگال خیلی زود کارش در این رویداد بزرگ تمام شد.

مردانی که از حریف خود 2 امتیاز عقب بود متاسفانه ناک اوت شد تا ثابت کند هنوز هم با آن سجاد همیشگی فاصله دارد.

اما در بخش بانوان مبینا نعمت‌زاده که در وزن 49- کیلوگرم باید به میدان می‌رفت در یک اتفاق عجیب سر وزن نرسید تا ثابت کند هنوز برای اینکه او را یک ورزشکار حرفه ای بنامیم خیلی زود است. البته نمی‌توان از کوتاهی و بی‌دقتی کادرفنی هم به سادگی چشم پوشی کرد.

این عملکرد فاجعه در مسابقات عربستان تلنگری به مجموعه تکواندو ایران بود.

با این نتایج از همین الان باید پذیرفت کسب سهمیه از طریق سیستم رنکینگ هر روز سخت‌تر می‌شود و بهتر است کادرفنی و تیم مدیریتی فدراسیون تمرکز خود را معطوف سهمیه قاره‌ای کنند.

تکواندو روزهای سخت و سرنوشت سازی در پیش دارد، اما با از دست دادن سریالی امتیازات رنکینگ بعید به نظر می‌رسد بتوان از این طریق به المپیک رسید.

باید پذیرفت راه رسیدن به پاریس از طریق سهمیه قاره‌ای است و با خوب حرف زدن و سر وزن نرسیدن نمی‌توان کارهای بزرگ انجام داد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *