برگزاری نشست رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران با همکاران مجتمع قضایی کارکنان دولت

20:25 - 16 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۷۲۳۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
نشست تخصصی یحیی جعفری، رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران با همکاران مجتمع قضایی کارکنان دولت برگزار شد.

خبرگزاری میزان_ در راستای دیدار با همکاران و بازدید های مستمر و میدانی از مجتمع های قضایی، یحیی جعفری رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران در نشستی تخصصی در جمع پرسنل محترم اداری مجتمع قضایی رسیدگی به جرایم کارکنان دولت حضور یافت.

رئیس کل محاکم تهران در این جلسه، ضمن تشکر از زحمات و خدمات ارزنده پرسنل اداری، حلول ایام فاطمیه(س) را تسلیت گفت و بیان داشت در هیچ یک از ادیان، مذاهب و تفکرات به اصطلاح آزادیخواه به میزان اسلام به زن و جایگاه اجتماعی زن و شأن آن توجه نشده است.

وی ادامه داد: زن در اسلام دارای شخصیت والا، ارزشمند و موثر در تربیت انسان ها توصیف شده است و نگاه امروز غرب گرایان به زن و استفاده از شعارهای فریبنده، همچون آزادی، در عالم واقع کالا انگاشتن زن است.

رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران با اشاره به ویژگی های مجتمع قضایی کارکنان دولت بیان داشت، این مجتمع از حیث نوع پرونده‌ها، شخصیت اصحاب پرونده، توجه مسئولین عالی به این مجتمع و مطالبه گری آنها، موجب ضرورت و توجه بیشتر همکاران به رسیدگی و جوانب آن و آداب القضاء می شود و بالطبع سختی کار را به همراه دارد.

یحیی جعفری خاطر نشان شد، ما به وجود همکاران اداری فرهیخته، سلیم النفس و مسئولیت پذیر افتخار می کنیم و قاضی و کارمند را در انجام رسالت اداری و رسیدگی ها مکمل هم می دانیم، هرچند وظایف سازمانی هر پرسنل و جایگاهی تعریف شده است.

در این جلسه پرسنل اداری مجتمع قضایی کارکنان دولت در فضای کاملا صمیمی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و رئیس کل محاکم تهران با ارائه پاسخ و تبیین برخی پیشنهاد ها، آنها را سازنده و قابل پیگیری دانست.

در ابتدای این جلسه محمد ملایی جانشین سرپرست مجتمع به بیان گزارشی از عملکرد کمی و کیفی مجتمع و وضعیت حاکم بر آن پرداخت، در این جلسه علی حسین جعفری مدیر دفتر کل مجتمع نیز ضمن ارائه وضع موجود از حیث اداری با بیان خواسته ها، انتظارات و درخواست های همکاران خواستار توجه ویژه به وضعیت مجتمع و پرسنل آن شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *