انوشیروانی: ادغام کراس‌فیت با فدراسیون وزنه‌برداری، بُردی دوسویه است

15:30 - 16 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۷۰۵۴
سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: فعالیت کراس‌فیت به عنوان زیرمجموعه فدراسیون وزنه برداری گام بزرگی برای احیای هیات‌های استانی است.

خبرگزاری میزان - سجاد انوشیروانی، سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری درباره الحاق انجمن کراس‌فیت ایران به این فدراسیون اظهار داشت: شکی ندارم که هم وزنه برداری از ظرفیت های کراس فیت بهره مند خواهد شد و هم برای کراس فیترها در کنار قهرمانان و چهره‌های بنام وزنه برداری اتفاقات بهتری رقم خواهد خورد.

انوشیروانی ضمن تشکر از وزارت ورزش و جوانان، افزود: تمام تلاش ما این است که به لحاظ کمی و کیفی به توسعه وزنه برداری کمک کنیم. این حرکت باعث می شود جامعه آماری وزنه برداری و کراس فیت افزایش پیدا کند و همین موضوع باعث می شود سیستم آموزشی در هر دو رشته متحول شود.

به گفته انوشیروانی فعالیت کراس‌فیت به عنوان زیرمجموعه فدراسیون وزنه برداری گام بزرگی برای احیای هیات‌های استانی است تا هم وزنه برداری از زیرساخت ها و تجهیزات بیشتری برخوردار شود و هم از نظر درآمدزایی اتفاقات مثبتی رخ دهد.

سرپرست فدراسیون در هفته آینده با رییس انجمن کراس فیت دیدار کرد و دستورالعمل‌های مربوط به نحوه ادغام و فعالیت را تدوین و اجرایی خواهند کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *