رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

افزایش تراكنش‌های بانكی در آبان‌/ روال طبیعی خرید و فروش كالا در سه ماه گذشته

15:44 - 16 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۷۰۴۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
تعداد تراکنش‌های بانکی در آبان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13.7 درصد و نسبت به مهر ماه 0.58 درصد رشد کرده، افت و خیزهای تراکنش‌های بانکی از شهریور تا مهر امسال از نظرتعداد و مبلغ، مشابه الگوی تغییراتی است که در دو سال گذشته وجود داشته است.

خبرگزاری میزان- بررسی آمار بانک مرکزی از تراکنش‌های شبکه شاپرک نشان می‌دهد در مهر ماه امسال 3 میلیارد و 732 میلیون و 718 هزار تراکنش در شبکه شاپرک انجام شده است.

بنا به گزارش شادا، بررسی این آمار در سه ماه گذشته نشان می‌دهد وضعیت خرید و فروش کالا و کسب و کارها روالی طبیعی داشته و مطابق همان الگوی سال های قبل طی شده است.

همچنان که در سال 1400 و 1399 در مهر ماه درصد کاهش تراکنش‌ها نسبت به شهریور ماه کاهش یافته، در سال جاری نیز چنین بوده است و پس از آن در آبان ماه افزایش تعداد تراکنش ها را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید:

سطح اخذ پول از خودپرداز‌ها تغییری نکرده است

در مهر ماه امسال 3 میلیارد و 710 میلیون و 917 هزار تراکنش بانکی انجام شده که نسبت به سال قبل 13.4 درصد افزایش و نسبت به ماه پیش از آن 4.2 درصد کاهش داشته است.

بر اساس این گزارش ارزش تراکنش های بانکی انجام شده در آبان ماه امسال 770 هزار میلیارد تومان بوده که نسبت به مهر ماه گذشته 9.3 درصد و نسبت به ماه مشابه سال گذشته 15.4 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *