آغاز تمرینات پرسپولیس در روز بازگشت ملی‌پوشان و غیبت سرلک

15:31 - 15 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۵۴۱۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را با حضور ملی‌پوشان برگزار کرد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، امروز(سه‌شنبه) از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در هوای سرد ورزشگاه شهید کاظمی و با حضور ملی‌پوشان خود به تمرین پرداختند.

4 ملی‌پوش پرسپولیس بعد از استراحتی که کادر فنی برای آنها در نظر گرفته بود، به تمرینات بازگشتند و پیش از شروع تمرین، دقایقی با اعضای تیم و کادر فنی در خصوص مسابقات جام جهانی به صحبت پرداخته و با یکدیگر خوش و بش کردند.

تمرین امروز با حضور بازیکنان در سالن بدنسازی آغاز شد. سرخپوشان به مدت ۱۵ دقیقه به کار با وزنه پرداختند. سپس وارد زمین چمن شدند و در بخشی از زمین، پاسکاری‌های تحت فشار و حفظ توپ را انجام دادند.

دروازه‌بان‌ها هم زیر نظر مربی خود به تمرینات ویژه پرداخته و آماده حضور در بخش‌های دیگر تمرینات تیمی شدند. علیرضا بیرانوند هم با ماسک مخصوص تمرین کرد.

در قسمت‌های بعدی، حمله به دروازه و در پایان فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت. تمرین امروز حدود ۸۰ دقیقه به طول انجامید.

میلاد سرلک تنها غایب تمرینات پرسپولیس است که امروز هم زیر نظر کادر پزشکی به تمرینات اختصاصی پرداخت و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

پرسپولیس آماده می‌شود تا روز سه‌شنبه ۲۹ آذر ماه و با آغاز مجدد مسابقات لیگ برتر، در دربی پایتخت به میدان برود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *