محمدی: از دفتر وزیر ورزش گفتند به فلان کاندیدا رأی بدهید/ انتخابات اسکواش به این زودی‌‌ها برگزار نمی‌شود

7:45 - 19 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۳۹۱۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس هیات اسکواش چهارمحال و بختیاری گفت: وقتی برای یک کاندیدا آی‌دی کارت صادر شده نباید مشکلاتی از قبیل تایید صلاحیت داشته باشد.

آرش محمدی نافچی در گفت‌وگو با میزان، در واکنش به لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش پس از حذف نام یکی از کاندیداها، اظهار داشت: در ابتدا باید تاکید کنم که نظام جمهوری اسلامی در همه حال برای ما در اولویت قرار دارد و قطعا هر تصمیمی که نهاد نظارتی درخصوص تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات می‌گیرند را باید پذیرفت، اما نباید این حرف‌های اعضای مجمع که در روز انتخابات مورد بی‌احترامی قرار گرفتیم را به جایی بچسبانند و خوراک به رسانه‌های معاند ندهند. درخصوص اتفاقات روز انتخابات هم تا جایی که اطلاع داریم وقتی برای یک کاندیدا آی‌دی کارت صادر شده و روی این کارت هولوگرام حراست وزارت ورزش خورده، نباید مشکلاتی از قبیل تایید صلاحیت داشته باشد چرا که پیش از صدور آی‌دی کارت برای شرکت به عنوان کاندیدا این مراحل طی شده است.

رییس هیات اسکواش چهارمحال و بختیاری افزود: در حالی که نام امیر عزیزی‌پور روی وایت‌بورد به عنوان یکی از کاندیداهای نهایی نوشته شده بود، اما پس از 15 دقیقه از شروع مجمع اسم این نامزد پاک شد. پس از این اتفاق عزیزی‌پور بدون هیچ حاشیه‌ای مجمع را ترک کرد و در ادامه برخی از اعضای مجمع و روسای هیات‌ها که جمعا 21 نفر بودند جلسه انتخابات را ترک کردند. پس از اینکه جلسه مجمع را ترک کردیم از کار ما به عنوان بی‌احترامی یاد کردند، اما آیا این اقدام و پاک کردن نام کاندیدایی که مورد نظر خیلی از اعضای مجمع بوده بی‌احترامی به روسای هیات‌هایی که از کیلومترها دور به تهران آمده بودند، نیست.

وی خاطرنشان کرد: قطعا پاک کردن نام یکی از کاندیداهای اصلی آن هم 15 دقیقه پس از شروع مجمع شائبه برانگیز است. دستگاه‌های نظراتی روی چشم ما جا دارند، اما به نظر می‌رسد این اتفاق از جای دیگری نشأت گرفته است. پاک کردن اسم نامزد انتخاباتی یک فدراسیون توهین به شعور اعضای آن مجمع است. اصلاً بحث ما شخص عزیزی‌پور نیست بلکه موضوع اصلی برنامه و کارایی است که یک کاندیدا دارد. حتی شنیدیم که از دفتر وزیر ورزش با برخی از روسای هیئت‌های استانی تماس گرفته‌اند و خواسته‌اند که به هاشمی ارس، رقیب عزیزی‌پور رأی دهند.

محمدی با انتقاد از رفتار یکی دیگر از کاندیداهای ریاست فدراسیون اسکواش پس از لغو مجمع انتخاباتی، اظهار کرد: متاسفانه کاندیدای رقیب جلوی دوربین‌ها و کاپیتان تیم ملی اسکواش با لحنی تند و پرخاشگرانه مدعی آن شد که می‌خواهد خون تازه در رگ‌های اسکواش جاری کند، اما واقعا هاشمی ارس در مقایسه با عزیزی‌پور هیچ برنامه‌ای ندارد. عزیزی‌پور علاوه بر برنامه، رزومه خوب مدیریتی داشته و واقعاً برایم جای سوال است که هاشمی ارس چگونه تایید صلاحیت مدیریتی را گرفته است زیرا نمی‌دانیم چه زمانی برای او حکمی ابلاغ شده است.

وی در پایان درباره اینکه آیا خوشبین است مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش تا 10 روز آینده دوباره برگزار شود، گفت: با شرایط پیش آمده فکر نمی‌‌کنم انتخابات به این زودی‌ها برگزار شود؛ البته در شرایطی که گزینه مد نظر ریاست اکنون مهره سوخته به حساب می‌آید شاید از کارهای‌شان دست بکشند و انتخابات هر چه سریع‌تر برگزار شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *