رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دور دوم ارزیابی مستمر از مجتمع‌های‌های قضایی با دستور ویژه رئیس کل محاکم تهران در حال انجام است

14:43 - 13 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۲۱۴۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
هیئت بررسی و ارزیابی ستاد دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در راستای دور دوم ارزیابی‌های مستمر از مجتمع های قضایی تهران، از همه شعب مجتمع‌ قضایی کیفری قدس بازدید کرد.


هیئت بررسی و ارزیابی ستاد دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در راستای دور دوم ارزیابی های مستمر از مجتمع های قضایی تهران در سالجاری، در قالب پنج تیم کارشناسی، ارزیابی و بررسی قضایی، اداری، فرهنگی و پشتیبانی به سرپرستی حجت الاسلام و المسلمین علی زمانی معاون امور کیفری رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران از همه شعب مجتمع‌ قضایی کیفری قدس بازدید کرد.

در این بازدید تخصصی با دستور ویژه یحیی جعفری رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران، همه شعب و ساختمان این مجتمع‌ قضایی از لحاظ شکلی، فیزیکی و سیستمی به تفکیک و به صورت میدانی مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

در این ارزیابی، معاونان قضایی رئیس کل محاکم و کارشناسان ضمن دیدار با همکاران و عرض خدا قوت در راستای دستورالعمل مربوطه به بررسی و ازریابی عملکرد کمی و کیفی شعب، نظارت و ارزیابی فعالیت‌های همکاران قضایی و اداری درسیستم مدیریت پرونده‌های قضایی (سمپ)، نظم و انضباط بایگانی شعب و بررسی پرونده‌های جاری و مختومه شعب و مشکلات فیزیکی ساختمان این مجتمع پرداختند.

معاونان قضایی رئیس کل محاکم ( سرپرستان مجتمع‌های قضایی بعثت، ولی عصر عج، شهید فهمیده، شهید کچویی و شهید مطهری ) در حاشیه این بازدید با همکاران قضایی و اداری و برخی از مراجعان به مجتمع قضایی قدس دیدار کردند و ضمن گفت‌وگوی چهره به چهره با آنها، دستورات و ارشادات لازم را صادر کردند. 

در این ارزیابی و بازدید ضمن رفع خطا‌های سیستمی، آموزش‌ها و اطلاع رسانی لازم در خصوص استفاده از سایت، کانال خبری و سایر ابزار‌های ارتباطی محاکم، در راستای برنامه‌های تحولی و در جهت توسعه خدمات کیفی اطلاع رسانی و ارتباطات، توسط روابط عمومی و امور فرهنگی محاکم به همکاران قضایی و اداری داده شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *