فرناندز در رادار رئال مادرید

22:41 - 13 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۲۰۳۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئال مادرید «برونو فرناندز»، هافبک منچستریونایتد را برای جذب زیر نظر دارد.

خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش‌ها، باشگاه رئال مادرید «برونو فرناندز»، هافبک منچستریونایتد را برای جذب زیر نظر دارد.

به گزارش «دیلی میل»، از زمان انتقال به اولدترافورد در سال 2020، فرناندز یک بازیکن برجسته برای شیاطین سرخ بوده و در 146 بازی در تمامی رقابت‌ها 53 گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

او در ماه آوریل قرارداد پر سود جدیدی را با این باشگاه امضا و قراردادش را تا ژوئن 2026 تمدید کرد، اما این موضوع رئال را از پیگیری او منصرف نکرده است.

همانطور که نشریه پرتغالی Record گزارش کرده، رئال مادرید برای مدت طولانی فرناندز را زیر نظر داشته و می‌تواند در آینده به دنبال جذب او باشد.

گفته می‌شود که غول‌های اسپانیایی به طور ‌ویژه فرناندز را در قطر زیر نظر دارند، جایی که او در حال حاضر بازیکن تیم ملی پرتغال در جام جهانی است.

این هافبک خلاق در مرحله گروهی خوش درخشید و در بازی ابتدایی تیمش مقابل غنا دو پاس گل داد و سپس در برد 2-0 پرتغال مقابل اروگوئه دو گل به ثمر رساند.

او برای بازی آخر گروهی تیم ملی کشورش مقابل کره جنوبی استراحت داشت، اما به نظر می‌رسد که وقتی مردان «فرناندو سانتوس» در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل سوئیس بازی کنند، مستقیماً به ترکیب اصلی باز خواهد گشت.

مادرید و یونایتد در طول این سال‌ها تجارت زیادی انجام داده‌اند؛ «دیوید بکهام»، «رود فن نیستلروی» و «کریستیانو رونالدو» اولدترافورد را ترک کردند و به برنابئو رفتند، در حالی که «رافائل واران» و «کاسمیرو» در جهت عکس عمل کردند.

انتهای پیام/


برچسب ها: مادرید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *