دادستان هرمزگان بر لزوم توجه به سرعت و دقت در پیش بینی‌های سازمان هواشناسی تاکید کرد

17:41 - 12 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۱۰۱۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استانت هرمزگان بر لزوم توجه به دقت و سرعت در پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی بمنظور کاهش خسارت به بخش‌های مختلف و بهبود برنامه ریزی و تصمیم گیری ها تأکید کرد.

خبرگزاری میزان - علیرضا احمدی منش با حضور در اداره کل هواشناسی از نزدیک با روند کار و خدمات این مجموعه آشنا و در جریان فعالیت‌های آن قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در این بازدید ضمن تشکر از زحمات مسئولان و کارکنان هواشناسی استان، به اهمیت مباحث هواشناسی و پیش بینی های این سازمان اشاره کرد و افزود: امروزه اطلاعات و پیش بینی های دقیق و به موقع سازمان هواشناسی سهم مهمی در کاهش خسارت به بخش‌های مختلف «کشاورزی، صنعت و حمل ونقل، برنامه‌ریزی امور روزمره و تصمیم گیری‌ها» دارند و همین موضوع لزوم توجه به سرعت و دقت در این موضوع را دو چندان می‌سازد.

در جریان این بازدید، مسئولان هواشناسی استان هرمزگان توضیحاتی در مورد تغییرات اقلیمی، تهدیدات و فرصت‌ها، وضعیت تغییرات عوامل آب و هوایی طی چند سال اخیر بیان کردند و یکی از کارشناسان هواشناسی استان نیز توضیحاتی در مورد شرح عملکرد، تجهیزات و ادوات مورد استفاده و وظایف ایستگاه های هواشناسی بیان كرد.

بیشتر بخوانید:

ترخیص دومین محموله ۱۶ تنی مواد اولیه تولید آنتی بیوتیک با دستور ویژه قضایی در هرمزگان

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *