حلالی: از داشته‌های خودمان در جام جهانی به خوبی استفاده نکردیم/ لطفاً بگذارید این فوتبال نیمه‌جان نفس بکشد

8:45 - 13 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۰۸۳۸
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: لطفاً بگذارید بدن نیمه جان فوتبال بدون کی‌روش نفس بکشد.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد ضعیف تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: جام جهانی برای تیم ملی فوتبال ایران بالا و پایین زیادی داشت و عوامل زیادی در عدم موفقیت و صعود به دور حذفی دخیل بود. زمانی که کی‌روش که به عنوان سرمربی انتخاب شد، برای آماده‌سازی تیم ملی خیلی دیر بود.

وی افزود: بعد از حضور مجدد کی‌روش در تیم ملی بازی‌های تدارکاتی برای هماهنگی نفرات و شناخت بازیکنان اصلی اصلاً مهیا نشد. در نهایت در جام جهانی هم از داشته‌های خودمان به خوبی استفاده نکردیم. کی‌روش برای موفقیت در مسابقات جام‌های جهانی 2014 و 2018 از چند سال قبل برای آماده‌سازی تیم ملی برنامه‌ریزی داشت، اما این دوره هیچ کاری مهمی صورت نگرفته بود.

*در بازی با انگلیس فاجعه بودیم

پیشکسوت فوتبال اضافه کرد: در بازی با انگلیس از مهره‌های موجود به خوبی استفاده نشد و عملکرد بسیار ضعیفی داشتیم. در دیدار با ولز به خودمان آمدیم و بازیکنان تمام توان‌شان را گذاشتند. در نهایت مقابل آمریکا هیچ کدام از بازیکنان‌مان در حد و اندازه‌های خودشان نبودند و عملکرد مناسبی را از خود ارائه نکردند. چطور می‌شود که چند بازیکن را به قطر نبردند و چند بازیکنی را هم که بردند از آن‌ها استفاده نکردند. از طرفی دلیل همراه بردن ۴ دروازه‌بان را متوجه نمی‌شوم درحالیکه علیرضا حقیقی دروازه‌بان با تجربه‌ای که در لیگ بسیار عالی کرد جایی در لیست تیم ملی نداشت.

کارشناس فوتبال ادامه داد: در بازی با آمریکا مهاجم آماده‌ای نداشتیم تا جایگزین سردار آزمون شود و سامان قدوس که یک هافبک است به جای آزمون وارد بازی شد. در دیدار رسمی ۶ گل نخورده بودیم که در بازی انگلیس به این فاجعه هم رسیدیم.

*کی‌روش بماند فوتبال ایران کاملاً نابود می‌شود

حلالی درباره گمانه‌زنی‌ها درخصوص‌‌ ابقای کی‌روش در تیم ملی گفت: دوباره می‌خواهند کی‌روش در تیم ملی بماند تا فوتبال ایران کاملاً نابود شود. مهدی تاج هم که رییس فدراسیون است و دست به دست کی‌روش، جان نیمه جان باقیمانده فوتبال کشورمان را بگیرد تا دیگر خیال‌مان راحت شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برکناری اسکوچیچ کاری بسیار غلط و غیر انسانی بود. زمانی که هیچ کس جرأت گرفتن تیم ملی در بازی‌های مقدماتی جام جهانی را نداشت، اسکوچیچ تیم ملی را با اقتدار به جام جهانی برد، اما فدراسیون و تیم ملی که صاحب نداشت یک باره صاحب پیدا کرد. لطفاً بگذارید این فوتبال نیمه جان نفس بکشد تا دوباره قد علم کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *