رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ولی‌زاده: تیم ووشوی شواری شهر شهریار برای موفقیت وارد لیگ می‌شود

7:45 - 13 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۰۳۹۷
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
مربی تیم ووشوی شورای شهر شهریار گفت: برای موفقیت تیم‌مان بسیار امیدوار هستیم تا بتوانیم بهترین عملکرد را در مقابل تیم‌های قدرتمند داشته باشیم.

کیومرث ولی‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره برگزاری امسال رقابت‌های لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: چند سال گذشته برگزاری ورزش حرفه‌ای و مسابقات در تمامی رشته‌ها به خاطر هم‌گیری ویروس کرونا از تب و تاب زیادی برخوردار نبود. رشته‌های ورزشی نظیر ووشو که مسابقاتش در سالن سرپوشیده انجام می‌شود، باید بیشتر برای سلامتی شرکت‌کنندگان تمهیداتی ایده‌آلی را در نظر گرفت. امسال با تدابیر فدراسیون ووشو مسابقات ساندا و تالو مردان و بانوان به صورت متمرکز در آکادمی ووشو برگزار خواهد شد.

وی افزود: بر همین اساس رقابت‌های 9 تیم در دو گروه، روز 29 آذر ماه دور رفت و اسفند ماه هم مرحله برگشت این دوره از مسابقات در تهران برگزار خواهد شد.

پیشکسوت ووشوی ایران که چند سال در لیگ برتر به عنوان مربی و سرپرست فعالیت دارد، در پاسخ به این سوال که آیا این فصل هم در تیمی مربیگری می‌کند، عنوان کرد: امسال با تیم وشووی شورای شهر شهرداری شهریار همکاری می‌کنم. امیدوارم برای تیمی که نخستین بار در مسابقات لیگ برتر شرکت می‌کند، تجربیاتم را در اختیار جوانان این شهر بگذارم. هدف از شرکت این تیم در مسابقات ووشوی باشگاه‌های کشور تجربه‌اندوزی ووشوکاران این شهرستان است تا در ادامه بتوانند سال‌های آینده در سطح اول ووشوی ایران قرار بگیرند.

ولی‌زاده اضافه کرد: مربیان باتجربه‌ای از جمله برادارن آئینی را در تیم خود داریم که بتوانیم در اولین دوره حضورمان مقابل تیم‌های قدرتمند نظیر ماهشهر و پاس ناجا بهترین عملکرد را داشته باشیم. برای موفقیت این تیم بسیار امیدوار هستیم.

مربی تیم شورای شهر شهریار درباره تمرینات آماده‌سازی این تیم تاکید کرد: تیم‌های ساندا و تالوی شورای شهر شهریار هم اکنون دومین مرحله اردوی آمادگی خود را پشت سر می‌گذارد. تمرینات طبق برنامه از پیش تعیین شده از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است. ضمناً تا شروع مسابقات که قرار است اواخر ماه جاری در تهران برگزار شود، یک مرحله دیگر اردو را برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تیم ووشوی جوان و با انگیزه شورای شهر شهریار با روحیه بالا منتظر آغاز مسابقات لیگ برتر هستند تا افتخار دیگر برای شهرستان شهریار را در حوزه ورزشی به ارمغان بیاوردند.

ولی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: تیم ووشو شورای شهر شهریار خیلی دیرتر از سایر تیم‌های حاضر در لیگ برتر بسته شده است، ولی اعضای شورا، شهرداری، خان‌میرزایی سرپرست تیم‌مان زحماتی زیادی کشیدند تا چند مرحله اردوی آماد‌ه‌سازی مناسبی برای ووشوکاران برگزار شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: ووشو ووشو

مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
0
0
احسنت آقای ولیزاده از نام آشناهای ورزشهای رزمی خصوصاوشو درکشور
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
0
0
به امید قهرمانی چون قطعا حق شماست بااونهمه تجربه و تلاش
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
0
0
ایشاله قهرمان میشید آقای ولیزاده از مفاخر وشوی ایران
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *