رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وزیر علوم: برای برگزاری کنکور از همه ظرفیت های دانشگاه‌ها استفاده شود

18:13 - 11 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۳۹۴۰۱
دسته بندی: جامعه
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: باید به نحو شایسته، بهترین و شایسته‌ترین داوطلبان به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی راه یابند و لازم است در برگزاری آزمون سراسری از همه ظرفیت‌های دانشگاه‌ها استفاده شود.

خبرگزاری میزان_ محمدعلی زلفی گل که به صورت ویدئو کنفرانس در در نشست نمایندگان تام‌الاختیار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در برگزاری آزمون‌های سراسری استان‌ها حضور داشت، گفت: صیانت ازحقوق داوطلبان و فرزندان ایران اسلامی وظیفه مسئولان آموزشی است و باید به نحو شایسته‌ای از منافع این عزیزان مراقبت شود تا زمینه و بستر رشدشان فراهم شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تأکید کرد: باید به نحو شایسته، بهترین و شایسته‌ترین داوطلبان به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی راه یابند و لازم است در برگزاری آزمون سراسری از همه ظرفیت‌های دانشگاه‌ها استفاده شود. تمام امکانات متعلق به مردم است و برگزاری آزمون سراسری نیز امری ملی است و باید از هر امکانی استفاده کرد.

وی اظهار امیدواری کرد با رعایت قانون و دستورالعمل‌ها و همت مسئولان ذیربط آزمون سراسری با سلامت کامل برگزار شود و ادامه داد: هیچ امکانی از تخلف نباید وجود داشته باشد و نظارت کامل بر مخازن دفترچه سوالات و پاسخنامه ها در حوزه های برگزاری آزمون و همه فرایندها اعمال شود به گونه‌ای که سرمایه اجتماعی و اعتبار سازمان سنجش حفظ و ارتقا یابد و امیدواریم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ با بهترین کیفیت برگزار شده و رضایت داوطلبان عزیز را فراهم آورد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این نشست از مسئولان و کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور و مسئولان دانشگاه‌ها و نمایندگان تام‌الاختیار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در برگزاری آزمون‌ها تقدیر کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *