جام جهانی 2022| کاپیتان ماتادورها اتهام باخت عمدی به ژاپن را رد کرد

12:35 - 11 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۳۹۱۲۶
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا اتهام تبانی و باخت عمدی مقابل ژاپن در دور گروهی جام جهانی 2022 را رد کرد.

خبرگزاری میزان - شب گذشته(پنجشنبه) تیم ملی فوتبال اسپانیا در نبردی مهیج و تماشایی با نتیجه 2 بر یک مغلوب تیم ملی ژاپن شد تا با نتایج کسب شده تیم‌های ژاپن و اسپانیا راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند و تیم ملی آلمان با وجود برتری مقابل کاستاریکا و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به اسپانیا وداعی تلخ و زودهنگام با جام جهانی 2022 داشت.

پس از شکست غیرمنتظره ماتادورها مقابل ژاپن گمانه‌زنی‌هایی در مورد تبانی و باخت عمدی اسپانیا به سامورایی‌ها مطرح شد. هواداران متعصب المان و حتی برخی از کارشناسان ورزشی معتقد بودند اسپانیا با باخت به ژاپن نه تنها باعث حذف آلمان، یکی از رقبای اصلی خود در فتح جام شد بلکه با ایستادن در رده دوم با قرعه راحت‌تری نسبت به ژاپن در مرحله یک هشتم نهایی روبرو شد و باید به مصاف مراکش برود و از طرفی دیگر با تیم‌های برزیل و آرژانتین در سمت جدول قرار نگرفت.

سرجیو بوسکتس، کاپیتان باتجربه تیم ملی اسپانیا با تکذیب این شایعات اظهار داشت: می‌خواستیم برنده و اول گروه باشیم. حالا ما به سمت دیگر نمودار می‌رویم، اما این تضمین نمی‌کند که آسان‌تر یا سخت‌تر باشد. در مرحله یک هشتم نهایی مقابل مراکش بازی داریم که بازی بسیار سختی خواهد بود.

وی افزود: ژاپنی‌ها مسیر پاس بین خطوط را خیلی خوب بسته بودند و اتصال و ایجاد خطر برای ما بسیار سخت بود. می‌دانستیم که اینطور خواهد شد و این مایه شرمساری برای ماست. باید اشتباهات را تصحیح کنیم و از این شکست درس بگیریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *