شهادت دو فرمانده مقاومت فلسطین/ اعتصاب سراسری در مناطق اشغالی

9:05 - 10 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۳۷۸۳۸
تجاوز و یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به جنین همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری میزان – یورش صهیونیست‌ها به مناطق فلسطین همچنان ادامه دارد اما «جنین» و «رام الله» به مرکز اصلی درگیری میان صهیونیست‌ها و مقاومت فلسطین مبدل شده اند.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه «جنین» در شمال کرانه باختری و وقوع درگیری‌های مسلحانه در این اردوگاه سبب به صدا درآمدن آژیر خطر شد.

همزمان گروه‌های مقاومت اعلام کردند که نظامیان و شماری از خودروهای اشغالگران را در نزدیکی «جنین» هدف قرار دادند.

گردان «جنین» با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که «محمد ایمن السعدی» مشهور به ابو الایمن 26 ساله، از بارزترین فرماندهان قهرمان گردان‌های القدس و فرمانده گردان جنین و «نعیم جمال زبیدی» 27 ساله، فرمانده بزرگ مقاومت در پی عملیات ترور بزدلانه نیروهای رژیم صهیونیستی در اردوگاه «جنین» به شهادت رسیدند.

گزارش‌ها از جراحات شماری از جوانان فلسطینی در پی بروز درگیری با نظامیان صهیونیست حکایت دارند.

صهیونیست‌ها کارزار بازداشت فلسطینیان در «جنین» را نیز در دستور کار خود قرار داده و شماری از فلسطینیان را دستگیر کردند.

سخنگوی جهاد اسلامی اعلام کرد: کشتار جنین در سحرگاه پنجشنبه توسط نظامیان صهیونیست بی پاسخ نخواهد ماند و اشغالگران تاوان جنایت شنیع خود را خواهند پرداخت.

در عین حال، فراخوان عمومی برای اعتصاب سراسری و بسیج عمومی برای مبارزه با اشغالگران صهیونیست در تمام مناطق فلسطین اشغالی اعلام شد.

کانال عبری «کان» اعلام کرد که تشکیلات امنیتی رژیم صهیونیستی پس از شهادت فرماندهان برجسته گردان «جنین»، از ترس واکنش مقاومت فلسطین مبنی بر هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست در حالت آماده باش قرار گرفته اند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *