مزایده سراسری املاک و مستغلات تملیکی برگزار می‌شود

14:47 - 09 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۳۷۱۳۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مزایده الکترونیک سراسری شماره ۱۱۳۴ املاک و مستغلات سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان- معاون حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در نظر دارد تعدادی از املاک تحت اختیار خود را از طریق مزایده سراسری شماره 1134 با جزئیات مندرج در اسناد مزایده و با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) و به صورت الکترونیکی به فروش برساند، اظهارکرد: این مزایده صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار و تمامی مراحل فرایند مزایده شامل پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت و رمزگشایی پیشنهادها در بستر سامانه مذکور انجام می پذیرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، علیرضا نورنژاد زمان انتشار املاک و مستغلات را ساعت 8 روز چهار شنبه 16 آذرماه و آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت را ساعت 24روز شنبه مورخ 26 آذرماه 1401 اعلام کرد و گفت: زمان رمزگشایی متقاضیان روز یکشنبه 27 آذرماه خواهد بود.

 وی ادامه داد: متقاضیان شرکت در مزایده می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) به آدرس اینترنتی به نشان setadiran.ir و برای دریافت فهرست مراکز صدور گواهی الکترونیکی مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید:

آخرین مهلت ارائه پیشنهاد شرکت در مزایده املاک و مستغلات اعلام شد

معاون حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: خریداران می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی سازمان به نشانی WWW.TAMLIKI.IR مراجعه و برای بازدید از املاک مطرح در مزایده استان تهران با شماره تلفن 44907602 و 44903372 و شماره 27652295 ستاد مرکزی هماهنگی لازم بعمل آورند.

نورنژاد با بیان اینکه شرکت کارمندان دولت در این مزایده الکترونیک منع قانونی دارد، گفت: حضور متقاضیان در جلسه رمزگشایی پیشنهادها بلامانع است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *