نشست تعاملی دستگاه قضایی یزد با نیروی‌انتظامی برگزار شد

15:26 - 09 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۳۷۰۷۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان یزد در نشست تعاملی دستگاه قضایی با نیروی انتظامی، گفت: حفاظت و صیانت از نظم، امنیت و آرامش شهروندان، همراه با صبر امنیتی نیروی انتظامی قابل تقدیر و تحسین است.

خبرگزاری میزان - غلامعلی دهشیری در نشست تعاملی دستگاه قضایی با نیروی انتظامی ضمن تقدیر از حضور در صحنه و تلاش اثر گذار و خستگی ناپذیر مجموعه نیروی انتظامی، افزود:‌ باید قدردان همت، حمیت، شجاعت و رشادت نیروی انتظامی که با صلابت خستگی ناپذیر در میدان حفاظت از امنیت شهروندان ایستاده باشیم.

وی با اشاره به هدف و برنامه ریزی سازماندهی اغتشاشات در برابر مردم، اظهارکرد:‌ آنچه که واضح و مبرهن و خواست اصلی عوامل و صحنه گردانان حوادث مهر و آبان 1401 است، نابودی ایران و تجزیه این سرزمین بود.

رئیس کل دادگستری استان یزد، تصریح کرد: اوج گیری کرونا جهان را به سمت حکمرانی فضای مجازی سوق داد و این امر زمینه را جهت رسوخ در افکار و عقاید برخی از جوانان و نوجوانان، و بسترسازی اغتشاش فراهم کرد.

وی ابرازکرد:‌ ناآرامی های اخیر گرچه برای همه مردم ایران بسیار تلخ و سخت بود، اما درس ها و عبرت های بسیاری را با خود داشت که نمی توان به آسانی از آن گذشت.

دهشیری بر شناسایی نقاط ضعف و قوت در مجموعه نیروی انتظامی تأکید کرد و گفت: نقطه قوت نیروی انتظامی، حُسن اعتماد و همراهی مردم در شناسایی و برخورد با اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم و امنیت بود که باید در جهت تقویت آن و همراهی بیشتر کوشید.

وی، اضافه کرد: اما برخی نقاط ضعف هم در امور وجود داشت که باید برای رفع آن برنامه ریزی کرده و آموزش های لازم را ارائه داد.

رئیس کل دادگستری استان یزد همچنین با بیان اینکه صبر امنیتی نیروی انتظامی قابل تقدیر است، گفت: حفاظت و صیانت از نظم، امنیت و آرامش شهروندان، همراه با صبر امنیتی نیروی انتظامی قابل تحسین است.

بیشتر بخوانید:

 دستگاه قضا مدافع حقوق‌عامه/ ۲۸۱ فقره پرونده سازمان اموال تملیکی به ارزش بیش از ۱۰۷ میلیارد ریال با همت دادگستری استان یزد تعیین تکلیف شد

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *