رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ورود مدعی العموم برای رفع مشکلات آب و فاضلاب استان یزد/ ارائه مهلت به محیط زیست، شهرداری و آب و فاضلاب شهری و روستایی برای انجام اقدامات لازم

9:00 - 06 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۳۶۶۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد با اشاره به اینکه رفع معضلات آب و فاضلاب یزد اقدامی بین بخشی، پرهزینه و زمان بر است، گفت: در این باره به مسئولین حوزه آب و فاضلاب، دستورات لازم برای رفع کامل این مشکلات صادر شده است.

علی اکبر شمس دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با اشاره به پیگیری رفع معضلات آب و فاضلاب در یزد اظهار کرد: طی جلسات انجام شده مهلتی به محیط زیست، شهرداری و آب و فاضلاب شهری و روستایی داده  شد تا اقدامات لازم را انجام دهند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد با اشاره به اینکه رفع معضلات آب و فاضلاب یزد اقدامی بین بخشی، پرهزینه و زمان بر است افزود: برخی اقدامات بهداشتی انجام و مشکلات آن رفع شده است اما به مسئولین حوزه آب و فاضلاب دستورات لازم برای رفع کامل این مشکلات صادر شده است.

شمس با بیان اینکه به دلیل خنک شدن هوا مشکلات فاضلاب موقتا برطرف شده است، گفت: رفع کامل این معضل، کاهش نارضایتی مردم، مشکلات بهداشتی و رفع بوی نامطبوع را در پی خواهد داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *