دادستان جدید خرمدره استان زنجان معرفی شد

9:55 - 09 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۳۶۳۲۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
آیین تکریم و معارفه دادستان جدید شهرستان خرمدره با حضور رئیس کل دادگستری استان زنجان برگزار شد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در آیین تکریم و معارفه دادستان شهرستان خرمدره گفت: ورودی پرونده های حقوقی و کیفری خرمدره نسبت به میانگین کشوری ۱۳ درصد و نسبت به استان ۷ درصد کمتر می باشد که این نشان از بالا بودن فرهنگ اجتماعی و زندگی مسالمت آمیز مردم ولایتمدار این شهرستان است که جای تشکر دارد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مهدی اصفهانی دادستان سابق خرمدره افزود: اتقان آرای قضایی که از برنامه های با اولویت قوه قضاییه است مورد توجه دادستان جدید حوزه قضایی خرمدره قرار گیرد و زود و خوب رسیدگی کردن پرونده ها در تحقق این امر بسیار موثر خواهد بود.

رئیس کل دادگستری زنجان با بیان اینکه اجرای برنامه ها و سیاست های قوه قضاییه مطالبه ومورد انتظار از دادستان جدید خرمدره است، تصریح کرد : در دل این برنامه های ابلاغی اولویت‌هایی برای دادسراها و دادستان ها معین شده که موضوع مهم حقوق عامه است .

وی خاطر نشان کرد :دادستان جدید خرمدره ابتدا بایستی نسبت به احصاء مشکلات و چالش‌ها شهرستان اقدام کند سپس برای رفع مشکلات مرتبط با دستگاه قضایی مردم اهتمام کند وی با اشاره به اینکه ضرب و جرح و درگیری و سرقت دو اتهام نخست شهرستان خرمدره در ۱۰ عنوان اتهامی استان است بر ضرورت برنامه ریزی و اقدامات پیشگیرانه توسط مدعی العموم در این شهرستان تاکید کرد.

حجت الاسلام صادقی نیارکی در ادامه با بیان اینکه در وقایع اخیر مردم شهرستان خرمدره با دشمن همراهی نکردن، بلکه برای حمایت و پشتیبانی از نظام و انقلاب با مسئولان شهرستان همکاری و همراهی کردند که شهرستان در این خصوص رتبه برتر و صحنه قشنگی ثبت کردند که جای بسیار تشکر دارد.

وی در ادامه حمایت و پشتیبانی از ضابطین را در اجرای دستورات قضایی توسط مقامات قضایی بویژه دادستان یک ضرورت برشمرد و گفت: بدون حمایت قضایی ضابطین نمی توانند با قاطعیت دستورات را اجرا کنند.

در پایان مراسم از تلاش‌های مهدی اصفهان تقدیر و زین العابدین صالحی به عنوان دادستان جدید شهرستان خرمدره معرفی شد.

دادستان مرکز استان ،معاونان رئیس کل ،امام جمعه، فرماندار ،فرمانده هان نظامی و انتظامی ،کارکنان دادگستری، خانواده معزز شهدا و مردم شریف خرمدره حضور داشتند.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادستان خرمدره

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *