آزادی ۸ زندانی دارای فرزند معلول با همکاری دادستان بیرجند

14:09 - 08 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۳۴۴۴۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون سلامت،اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان خراسان جنوبی گفت: با همکاری دستگاه قضایی وانجمن حمایت زندانیان بیرجند پرونده ۳۵ زندانی دارای معلول با حضور دادستان مرکز استان مورد بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری میزان-آذرمهری بیان کرد: در این دیدار ۳۵ پرونده که خانواده دارای معلول که یکی از اعضای خانواده دوران محکومیت خود را در زندان سپری می کند موردرسیدگی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با همکاری دادستان مرکز استان ۸ زندانی که فرزند معلول داشتند به کانون گرم خانواده بازگشتند و ۴ زندانی دیگر با همکاری انجمن حمایت زندانیان بیرجند بعد از سپری کردن مراحل قانونی پابند الکترونیک دریافت می کنند.

اسماعیل زاده با بیان این که در این دیدار به جرایم مختلفی رسیدگی شد، گفت: از ابتدی امسال تا کنون با همت خیرین مبلغ ۹ میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی به انجمن حمایت شد که منجر به آزادی ۳۵ زندانی نیز شده است.

مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان بیرجند افزود: هم اکنون ۲۶ پرونده دیگر در حال بررسی است که برای آزادی این تعداد بیش از یک میلیارد تومان نیازمند داریم که با کمک مردم نوع دوست و خیرین و نگاه ویژه مسئولین قضایی در دهه اول فاطمیه زمینه آزادی آن‌ها نیز فراهم خواهد شد.

گفتنی است در این دیدار قضات دادگستری استان، مدیر کل بهزیستی استان و مدیرکل امور اجتماعی استانداری نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/


برچسب ها: زندانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *