رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

از اخراج، درگیری، مصدومیت و اعتراض؛ پای چشمی در میان است!

15:06 - 27 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۳۳۶۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
شاید اگر چشمی در بازی شب گذشته استقلال و السد اخراج نمی‌شد نتیجه به گونه دیگری رقم خورده و حتی استقلال صعود می‌کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم فوتبال استقلال در حالی شب گذشته مقابل السد قطر به تساوی ۲ - ۲ دست یافت که به گفته بسیاری از کارشناسان، اگر روزبه چشمی اخراج نمی‌شد، استقلالی‌ها شانس زیادی داشتند تا گل سوم را ببزنند و جریان بازی را به سود خود تغییر دهند.

روزبه چشمی به خاطر تعلل در زدن توپ، روی بازیکن السد مرتکب خطا شد تا با دریافت کارت زرد دوم، استقلال را ۱۰ نفره کند. چشمی اما کارت زرد اول خود را بی‌مورد گرفت، جایی که به خاطر اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شد. مقصود این نیست که شکست استقلال را تنها به گردن چشمی بیندازیم اما این بازیکن با گرفتن کارت زرد بی‌مورد و در نهایت اخراج از بازی به استقلال آسیب رسانده است.

از دعوا‌های بی‌مورد با بازیکنان، اعتراض به داور، مصدومیت‌هایش و ... گرفته تا اعتراض به زیاد نشدن مبلغ دستمزدش در استقلال. چشمی سال گذشته در دربی رفت روی علی علیپور مرتکب خطای پنالتی شد تا پرسپولیس با همان موقعیت برنده دربی شود. چشمی در اکثر بازی‌های استقلال عصبی بازی می‌کند و مدام در حال صحبت با داور است. چشمی به نوعی می‌خواهد تعصبش را به استقلال نشان بدهد اما تعصب زمانی معنا می‌گیرد که در کنار آن بازی خوبی هم انجام دهید.

کسی منکر توانایی‌های فنی چشمی نیست، اما او باید بداند که در یکی، دو سال اخیر به استقلال خیلی ضربه زده و اگر همین روند را ادامه دهد، میان تماشاگران جایگاهی نخواهد داشت. او که امروز مورد انتقاد هواداران قرار دارد، باید خیلی زود اشتباهش را جبران کند، در غیر این صورت با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *