۸۰ نفر از دستگیر شدگان اخیر استان مرکزی با اعمال دستور ویژه رئیس قوه قضاییه آزاد شدند

11:18 - 07 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۳۲۳۲۹
رئیس دادگستری استان مرکزی گفت: در راستای دستور اخیر رئیس قوه قضاییه ۸۰ نفر از زندانیان اتفاقات اخیر استان مرکزی که شرایط ارفاق و تخفیف مجازات قانونی را دارا بودند به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

خبرگزاری میزان - پیرو پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر تیم ملی فوتبال کشور ولز، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه به مراجع و مراکز ذیربط قضایی دستور داد که نسبت به آن دسته از زندانیان که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارا هستند، نهایت مساعدت و معاضدت انجام گیرد و مقدمات آزادی و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده‌های‌شان در اولین فرصت ممکن فراهم شود.

به همین منظور حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی رئیس دادگستری استان مرکزی اظهار کرد: در پی دستور رئیس قوه قضاییه ۸۰ نفر از زندانیان اتفاقات اخیر استان مرکزی که شرایط ارفاق و تخفیف مجازات قانونی را دارا بودند به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

وی افزود: در حال حاضر پرونده‌های بازداشت شدگان اخیر بررسی می‌شود تا زمینه بهره‌مندی این افراد از ارفاقات قانونی نیز فراهم شود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: طبق دستور رئیس دستگاه قضا برای عناصر و مسببان اصلی اتفاقات اخیر، هیچ ارفاقی را در نظر نداریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *