رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور در مرکز ارتباط مردمی به مشکلات مراجعان رسیدگی کرد

12:04 - 06 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۳۰۹۶۴
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با تعدادی از مراجعه کنندگان دیدار و با بررسی پرونده آن ها دستورات لازم را صادر کرد.

خبرگزاری میزان – پیرو منویات مقام معظم رهبری که مردمی بودن و مهمتر از آن مردمی ماندن را از ویژگی‌های لازمِ هر مسئول نظام اسلامی خواندند و در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی واسطه مسئولان قضایی با مردم، حسن بابایی و معاونان وی امروز (یکشنبه ۶ آذر ماه) با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با 15 نفر از مراجعه کنندگان به صورت چهره به چهره دیدار و به پرونده‌های آن ها رسیدگی کرد.

در این دیدار که با حضور علی اصغر رفاهی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه‌قضاییه انجام شد، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به استماع مشکلات و در خواست‌های متقاضیان پرداخت و در راستای تکریم ارباب رجوع و پیگیری حقوق مراجعان تصمیماتی اتخاذ کرد.

گفتنی است بابایی در این دیدار مردمی ضمن استماع مشکلات ثبتی مراجعه کنندگان به ارشاد و راهنمایی و ارائه راهکار های لازم پرداخت همچنین جهت تسریع در رسیدگی با مسئولان مربوطه مکالمه تلفنی برقرار کرد تا پیگیری های لازم صورت گیرد.

حسن بابایی درباره درخواست های مطرح شده در ملاقات مردمی امروز، گفت: در ملاقات مردمی امروز عمده درخواست‌های مطرح شده مربوط به متصرفانی بود که اسناد قولنامه‌ای دارند و هنوز موفق به دریافت سند برای اراضی و املاک نشده اند بنابراین دستور صادر کردیم که پرونده‌ها در هیئت‌های تعیین تکلیف برای دریافت سند مطرح شوند.

وی افزود: چند پرونده دیگر مربوط به اجرای اسناد بود و متقاضیان مدعی بودند املاک توقیفی و یا بعضاً خودروی توقیفی جز مستثنیات بوده و هیئت نظارت دقت لازم را نداشته است بنابراین دستور مجدد برای بررسی اموال توقیفی را صادر کردیم تا اگر جزو مستثنیات بود رفع بازداشت صورت گیرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار کرد: مراجعه کننده دیگر بازرگان واردات گوشت و پروتئین بود که به دلیل اختلاف حساب با خواهان ممنوع الخروج شده ولی باتوجه به اینکه در بحث‌های اقتصادی فعالیت می‌کند و تجار خوش‌نامی است دستور صادر کردیم که اگر ستاد اقتصاد مقاومتی استان نیز فعالیت این شخص را در بحث‌های اقتصادی تایید می کند بحث ممنوع الخروجی را با اخذ وثیقه مرتفع کنیم.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *