مسئولان قضایی استان قزوین با خانواده جانبازان و ایثارگران شاغل در دستگاه قضایی دیدار کردند

10:44 - 06 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۳۰۴۸۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
رئیس کل دادگستری استان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج همراه با مسئول بسیج دادگستری استان با خانواده جانبازان سرافراز اژدر حیدری و محمدباقر آخوندی دیدار کردند.

خبرگزاری میزان - علی شعبانی در دیدار با خانواده جانبازان و ایثارگران شاغل در دستگاه قضایی، اظهارکرد: تمام دستاوردهای این انقلاب و نظام را مدیون خون شهدا و جانفشانی جانبازان و ایثارگران هستیم و وظیفه داریم فداکاری‌ها و رشادت‌های آنان را در بین آحاد مردم، بخصوص جوانان امروز و نسل‌های آینده ترویج داده و یادشان را زنده نگه داریم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین، افزود: در تمام جوامع بشری ارزش‌هایی وجود دارد که بنیان اصلی فرهنگ آن جامعه را تشکیل می‌ دهد و در جامعه ما فرهنگ ایثار این نقش مهم را تداعی می کند.

حسین رجبی نیز در این دیدار گفت: پاسداشت و انتقال ارزش‌های دوران پرافتخار دفاع مقدس به نسل جوان وظیفه خطیر همه مسئولان و همه کسانی است که دل در گرو انقلاب و نظام دارند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین اذعان کرد: در دوران دفاع مقدس، سراسر کشور صحنه همدلی، وحدت و همراهی مردم با نظام و آرمان‌های انقلاب بود و در حوادث و ناآرامی های اخیر که دشمنان نظام رقم زدند، باید بیش از پیش همدلی و اتحاد دوران دفاع مقدس در بین مردم و مسئولان نمایان شود، تا این توطئه دشمن نیز خنثی شود.

در این دیدار از جانفشانی 2 تن از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس که فرزندانشان در دستگاه قضایی استان شاغل هستند با اهدا لوح، قدردانی شد.

بیشتر بخوانید:

رئیس کل دادگستری قزوین نسبت به مشکلات مراجعان دستور قضایی صادر کرد

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *