رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با کارکنان بسیجی دادگستری دیدار کرد

16:25 - 05 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۲۹۹۵۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر به مناسبت هفته بسیج با تعدادی از کارکنان بسیجی دادگستری بوشهر دیدار کرد.

خبرگزاری میزان-مهدی مهر انگیز ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج به مسئولیت های اجتماعی بسیجیان در دفاع از آرمان های انقلاب اشاره کرد و گفت: بسیج مایه عدالت محوری و امنیت در کشور است که وجود تاثیر گذار بسیج در جهت حفظ ارزش های اسلامی و انقلاب را کسی نمیتواند انکار کند.

وی در این نشست در جمع بسیجیان به تاثیر کار جهادی اشاره کرد و در ادامه به اجرای منویات مقام معظم رهبری در این خصوص تاکید و افزود: مقام معظم رهبری به کار جهادی در همه زمینه ها تاکید دارد و به فرموده ایشان در زمینه‌ خدمت، باید جهادی کار کرد؛ در چهارچوب قانون به دو گونه می توان کار کرد: یک کار، کار مرسوم اداری، یک کار، کار جهادی که کار جهادی یعنی از موانع عبور کردن و موانع کوچک را بزرگ ندیدن و آرمانها و جهت را فراموش نکردن، شوق به کار؛ این کار جهادی است. کار را باید جهادی انجام داد تا خدمت بخوبی انجام گیرد.

رئیس کل دادگستری بوشهر افزود: در دستگاه قضایی نیز همکاران پرتلاش با نگاهی بسیجی و جهادی در راستای خدمت به مردم گام برداشته و با عدالت محوری و احقاق حق وبا اعتماد سازی موجبات رضایتمندی مردم را نسبت به دستگاه قضایی فراهم آوردند.

وی تصریح کرد: همکاران بسیجی با تلاش مضاعف خود به عنوان سرباز عدالت در راستای عدالت محوری به دستگاه قضایی کمک کند تا بتواند در مقابل تمامی هجمه ها وتوطئه های دشمنان که وجود دارد با اقتدار در مسیر اجرای قانون و عدالت به راه خود ادامه دهد.

وی در ادامه به اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی در جهت ارتقای فرهنگ اسلامی، آموزش و انسجام بسیجیان کارمند اشاره داشت .
در این دیدار تعدادی از کارکنان خدوم بسیجی در دادگستری بوشهر مسایل و مطالبات خود با رئیس کل دادگستری استان بوشهر مطرح و در میان گذاشتند که در این خصوص مهر انگیز ضمن گفتگو با آنها توصیه هایی راجع به مسائل مختلف مطرح شد.

گفتنی است در این نشست رئیس کل دادگستری استان بوشهر از تعدادی بسیجیان نمونه دادگستری استان بوشهر تقدیر و تجلیل کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: بوشهر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *