فلاحت‌زاده: صعود ایران از گروه دست خودش است/ با این لژیونرها می‌توانیم در جام جهانی تاریخ‌ساز شویم

8:45 - 08 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۲۹۷۹۱
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
کارشناس فوتبال گفت: امیدوارم با غیرت ملی‌پوشان و تاکتیک مناسب کادر فنی از سد آمریکا عبور کنیم و برای اولین بار به مرحله حذفی جام جهانی صعود کنیم.

فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز در دومین بازی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: بازیکنان ایران در مقابل ولز خیلی تلاش کردند و بعد از دیدار نخست مقابل انگلیس یک بازی فراتر از انتظار از خود به نمایش گذاشتند. بازیکنان به خوبی فعل خواستن را صرف کردند و بدون ترس بازی را در اختیار خودشان قرار دادند. تمامی بازیکنان‌مان با دوندگی بالا و بازی کم اشتباه توانستند نتیجه را به نفع ایران به پایان برسانند.

*در بازی با انگلیس ترکیب ناهمگونی داشتیم

وی افزود: در دیدار با انگلیس ترکیب و ارنج تیم ملی چیدمان ناهمگونی داشت، ولی تمامی بازیکنان در دفاع و بازی هجومی بسیار خوب عمل کردند. در ادامه نیز تعویض‌های کی‌روش جواب داد.

کارشناس فوتبال در مورد دیدار سوم ایران در جام جهانی مقابل آمریکا تاکید کرد: آمریکا 2 بازی متفاوت مقابل ولز و انگلیس ارائه کرد و شکل و شمایل بازی‌هایش یکسان نبود. یک بازی حساس و حیاتی برای تیم ملی ایران باقی مانده و باید ملی‌پوشان با تمام وجود مقابل آمریکا بازی کنند و نتیجه مدنظر را به دست بیاورند تا از گروه B جام جهانی صعود کنند.

*تیم ایران به خودباوری رسیده

وی ادامه داد: صعود از این گروه به خودمان بستگی دارد. ان‌شاءالله با غیرت بچه‌ها و تاکتیک مناسب کادر فنی از سد آمریکا عبور کرده و برای اولین بار به مرحله حذفی جام جهانی صعود کنیم.

فلاحت‌زاده خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال ایران به خودباوری رسیده و تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه در این تیم حضور دارند. شرایط تیم ملی با حضور لژیونرها بسیار تغییر کرده و مطمئناً با این نفرات می‌توانیم در جام جهانی تاریخ‌ساز شویم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *