رئیس کل محاکم تهران از مرکز بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری بازدید کرد

14:43 - 05 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۲۹۷۶۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل محاکم تهران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از مرکز بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری و همچنین حوزه مقاومت بسیج دادگستری کل استان تهران بازدید کرد.

خبرگزاری میزان- یحیی جعفری به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از مرکز بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری و همچنین حوزه مقاومت بسیج دادگستری کل استان تهران بازدید کرد.

رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران در جمع شورای مرکز بسیج قوه قضاییه، ضمن تبریک هفته بسیج از فعالیت های خالصانه فعالان در این عرصه تشکر و با دریافت گزارشی از نحوه فعالیت و گستره آن، عنوان کرد: ارزشمند بودن و ضرورت فعالیت بسیج بر همگان آشکار است و اگر نبود حضور جهادی و تلاش این عنصر مخلص، خیلی از مشکلات بر زمین می ماند و حل نمی شد.

جعفری بیان کرد: نظام مند کردن و به روز رسانی فعالیت بسیج در این برهه از زمان امری غیر قابل انکار است و به نظر می رسد با آسیب شناسی و شناخت علل و عوامل موثر در اغتشاشات اخیر، نقاط قوت و ضعف فعالیت های فرهنگی و ارزشی نیز آشکار خواهد شد و این امر می تواند در برنامه ریزی آینده موثر باشد.

وی گفت: هنر فعالان در عرصه فرهنگی، شناخت زمان و مخاطب و در نهایت جذب حداکثری است و این امر با ارتباط مستقیم و زدودن فاصله ها بین اقشار مختلف با فعالان در این زمینه و مدیران فراهم خواهد شد.

در این برنامه رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران به همراه حجت الاسلام و المسلمین علی زمانی معاون قضایی_ستادی رئیس کل محاکم و حسین ورمزیار فرمانده حوزه مقاومت بسیج دادگستری استان با حضور در فرماندهی حوزه مقاومت بسیج دادگستری کل استان تهران با اهدای لوح تقدیر از زحمات جهادی و ارزشمند همکاران بسیجی ساعی در این مجموعه قدردانی کردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *