رئیس کل دادگستری زنجان: اصلاح برخی قوانین زمینه اجرای عدالت را هموارتر می‌کند

13:35 - 05 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۲۹۶۰۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
رئیس کل دادگستری زنجان با تأکید بر اینکه اصلاح برخی از قوانین زمینه اجرای عدالت اسلامی را هموارتر خواهد کرد، گفت: امروز در برخی قوانین جاری کشور ایرادتی وجود دارد که انتظار می رود نمایندگان جهت اصلاح آنها اقدام کنند تا جلوی برخی انحرافات و سو استفاده‌های احتمالی گرفته شود.

خبرگزاری میزان- دومین دیدار مشترک اعضای شورای قضایی زنجان با حجت الاسلام والمسلمین مهدی باقری رئیس مجمع نمایندگان استان در سالن کنفرانس دادگستری برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در این جلسه با تبریک پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر تیم ولز گفت: این پیروزی غرور آفرین نه تنها موجب شادی مردم شد، یک پیام مهم نیز داشت، آنهم وحدت ملت ایران بود که البته این شادی و وحدت موجب ناخشنودگی دشمنان نظام و کشور شد.

رئیس کل دادگستری زنجان با بیان اینکه بررسی و پیگیری مشکلات استان از مسئولان از جمله نمایندگان مردم استان در مجلس در دستور کار دادگستری استان است، تصریح کرد: برگزاری جلسات حضوری در راستای تبادل نظر و همفکری برای بررسی و پیگیری مشکلات استان برکات بسیاری دارد، بنابراین دومین جلسه با مجمع نمایندگان استان امروز برگزار شد و موضوعات و مطالب بسیار خوب و موثری در رفع مشکلات و پیگیری حقوق عامه مطرح شد .

وی موضوع مطالبه گری از مسئولان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی را از دیگر برنامه ها و دستور کار دادگستری استان بیان کرد و گفت: امروز مشکلاتی در حوزه های مختلفی از جمله حوزه آزاد راهها و معادن وجود دارد که دستگاه قضایی در راستای حفظ حقوق عامه با قوت و جدیت پیگیر این مشکلات و تلاش در جهت برطرف کردن آنهاست.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با تأکید بر این موضوع که اصلاح برخی از قوانین زمینه اجرای عدالت اسلامی را هموارتر خواهد کرد، بیان کرد: امروز در برخی قوانین جاری کشور ایرادتی وجود دارد که انتظار می رود نمایندگان استان با همراهی سایر نمایندگان در جهت اصلاح آنها باشند چراکه با این کار، جلوی برخی انحرافات و سو استفاده‌ها گرفته خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی باقری نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات و پیگیریهای مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس گفت: تمام تلاش و اهتمام نمایندگان استان در مجلس از دولت و مسئولان در جهت رفع مشکلات استان است و این کار را با قوت ادامه خواهیم داد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس جلسات و اقدامات خوبی برای رفع مشکلات قوه قضاییه انجام می دهد چراکه نقش قوه قضاییه در اجرای عدالت و احقاق حقوق عامه بسیار اثر گذار است.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری زنجان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *