رقابت بر سر «ریش»!

11:54 - 05 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۲۹۳۴۴
مسابقات قهرمانی ریش و سبیل هر سال برای انتخاب بهترین و طولانی‌ترین ریش برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان _ روزنامه خراسان نوشت: عکاسی به نام گرگ‌اندرسون هر سال زمان برگزاری مسابقات ملی ریش و سبیل دوربین‌اش را برمی‌دارد و به محل برگزاری می‌رود تا از عجیب‌ترین و خلاقانه‌ترین مدل‌های ریش‌ و سبیل عکس بگیرد.

مسابقات قهرمانی ملی ریش و سبیل آمیش ۲۰۲۲ امسال در شهر کاسپر ایالت وایومینگ آمریکا برگزار شد که عکس‌های آن خبرساز شده است.

این رقابت تنها مسابقات قهرمانی ملی با این موضوع است، به همین دلیل مردم را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند اما این مسابقه از دو سه سال پیش که کووید شیوع پیدا کرد، ضربه خورد و امسال میزان مشارکت نسبت به سال گذشته بسیار بهتر است.

مقام اول برای سبیل‌های مجعد!

در این مسابقه فردی با نام «جونو گراس» به‌ دلیل سبیل‌های فرفری خیره‌کننده‌اش موفق شد تا جایزه اصلی مسابقه ریش و سبیل آمیش 2022 را تصاحب کند.

تلاش برای ثبت طولانی‌ترین ریش ها

علاوه بر نمایشی از ریش و سبیل‌های مختلف، این انجمن ادعا می‌کند که رکورد جهانی جدیدی را برای طولانی‌ترین زنجیره ریش به ثبت رسانده است.

شرط این مسابقه برای شرکت‌کنندگان، داشتن ریشی است که حداقل 20 سانتی‌متر طول داشته باشد. شرکت‌کنندگان در کنار یکدیگر ایستادند و ریش‌های خود را به یکدیگر بستند تا از ریش آن‌ها یک زنجیره به طول 45 متر ایجاد شود.

رکورد قبلی که در کتاب گینس و سال 2007 ثبت شده، به یک زنجیره از ریش‌ها با طول کمتر از 20 متر مربوط می‌شود.

در صورت تأیید رکورد جدید، گروه این مسابقه رکورد قبلی را بیش از 2‌برابر افزایش می‌دهد. در ادامه چند عکس جالب از ریش و سبیل‌های این مسابقه را می‌بینید:

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *