دادستان قزوین: کمیته فرآیند اصلاح مصوبات درون سازمانی در دستگاه‌های اجرایی استان تشکیل می‌شود

11:12 - 05 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۲۹۲۷۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب قزوین طی مکاتبه‌ای دستگاه‌های اجرایی استان را به تشکیل کمیته فرآیند اصلاح، بازنگری و بروزرسانی مصوبات درون سازمانی (بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها) ملزم کرد.

خبرگزاری میزان- حسین رجبی طی مکاتبه‌ای دستگاه‌های اجرایی استان را به تشکیل کمیته فرآیند اصلاح، بازنگری و بروزرسانی مصوبات درون سازمانی (بخشنامه ها و دستورالعمل ها) ملزم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: با بررسی های صورت گرفته و گلایه مراجعان به مسئولان قضایی؛ یکی از عوامل نارضایتی مردم در مراجعه به دستگاه های اجرایی و خدمات رسان وجود بخشنامه ها، دستورالعمل ها و دستورات درون سازمانی است، که مدیران وقت دستگاه ها و نهادها تدوین و اجرایی کرده اند، که گاهاً این موارد موجب اخلال در فرآیندهای اداری شده است.

وی افزود: در همین راستا دادستانی در راستای احیاء حقوق عامه و جلب رضایت عمومی از عملکرد سازمان ها؛ دستگاه های اجرایی را به تشکیل "کمیته فرآیند اصلاح مصوبات سازمانی" ملزم کرد.

رجبی در ادامه بیان کرد: با تشکیل این کمیته در دستگاه های اجرایی مجدداً دستورات و مصوبات صادره مورد بررسی کارشناسی از حیث کمی و کیفی و با اصلاح مواردی که موجب گلایه مندی مردم است، زمینه خدمات رسانی مطلوب و جلب رضایت عمومی میسور و فراهم شود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس مکاتبه صورت گرفته وظیفه تشکیل این کمیته و بررسی دستورالعمل ها و بخشنامه ها بر عهده تمامی مدیران ارشد دستگاه ها و سازمان های اجرایی است و سازمان بازرسی استان قزوین بر حسن اجرای این موضوع نظارت خواهد کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *