میلیچ: نمی‌خواهم کارم با استقلال به فیفا بکشد/ ایران لیاقت صعود از گروه در جام جهانی را دارد

11:30 - 03 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۲۶۷۰۰
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
هافبک سابق تیم فوتبال استقلال گفت: منتظر پولی هستم که استقلال باید به من بدهد و من تمایلی ندارم که قضیه به سمت فیفا کشیده شود.

خبرگزاری میزان - هرویه میلیچ، هافبک کروات که در دو مقطع پیراهن استقلال را به تن کرد، در گفت‌وگوی تصویری با برنامه ورزش از نگاه دو، درباره شرایط تیم‌های ملی فوتبال ایران و کرواسی در جام جهانی و موضوع استقلال اظهاراتی داشت که آن را در زیر می‌خوانید.

*همه فکر می‌کردند که تیم ملی فوتبال کرواسی بتواند در مقابل مراکش خیلی بهتر از این بازی کند. شاید یکی از دلایل نتیجه‌ای که حاصل شده، جدی نگرفتن این بازی توسط بازیکنان کرواسی بوده است. جام‌جهانی محل آزمون و خطا نیست. اگر بازیکنان ما در بهترین فرم خود باشند، نتایج جام‌جهانی روسیه را دوباره تکرار خواهند کرد. زلاتکو دالیچ بعد از تساوی مقابل مراکش صادقانه حرف زد، کرواسی بازیکنان خوبی دارد ولی مثل جام جهانی 2018 نبودند. با این حال بازی اول بود و هنوز جام جهانی برای کرواسی تمام نشده است. امیدوارم کرواسی در ادامه بازی‌ها نتایج جام جهانی روسیه را بتواند تکرار کند.

*فکرش را نمی کردم و با خودم گفتم خدایا، چرا ایران آنقدر فاجعه بازی می‌کند. نمی‌دانم شاید خسته بودند یا شاید هم مربی نتوانسته بود ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کند. داشتم با خودم فکر می‌کردم و می‌گفتم که این تیم باید برای جام جهانی بهترین کار را انجام می‌داد ولی چرا این گونه شد؟ شاید اتفاقی بود و مسئله‌ای وجود داشت.

*بازی با انگلیس نشان داد که کارهای زیادی باید کرد. بازی آسانی برای انگلیس بود و شاید خودشان هم فکرش را نمی‌کردند. به هر حال فوتبال است و نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد.

*دیدار با ولز و آمریکا بازی‌های سختی خواهد بود. تیم ما (کرواسی) در این سال ها چند بار با ولز بازی کرده است. عملکرد ولز را تا حدی می‌شناسم. تعدادی از بازیکنان این تیم در لیگ برتر انگلیس بازی می کنند. فکر می کنم اگر کی‌روش، تغییر عجیب و غریبی دوباره در ترکیب ایجاد نکند این بیداری برای بازیکنان به وجود آمده که بتوانند نتیجه بهتری بگیرند.

*امیدوارم که بازیکنان ایران از گروه صعود کنند. آنها لیاقت صعود را دارند. اسکوچیچ با این تیم کار کرده بود و الان دست کی‌روش افتاده است. خود من انتقاداتی از اینکه چرا تیم با او به جام جهانی نرفت هم دارم که الان وقت صحبت در موردش نیست.

*من 2 سال در استقلال بودم و ماجراجویی‌های زیادی با این تیم داشتم. دوستان زیادی هم در استقلال دارم. شاید به یک‌سری موارد نمی‌خواهم فکر کنم و تمایلی هم ندارم که دنبال حاشیه باشم. در حال حاضر منتظر پولی هستم که استقلال باید به من بدهد و من تمایلی ندارم که قضیه به سمت فیفا کشیده شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *