محرومیت و جریمه 50 هزار پوندی برای رونالدو + عکس

15:33 - 02 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۲۵۹۸۴
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
رونالدو به دلیل کوبیدن تلفن همراه یک هوادار باشگاه اورتون به زمین از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس با مجازات‌های سنگینی روبرو شد.

خبرگزاری میزان - کریستیانو رونالدو به دلیل کوبیدن تلفن همراه یک هوادار باشگاه اورتون به زمین به پرداخت 50 هزار پوند جریمه و محرومیت از دو بازی از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس محکوم شد.

به گزارش «میرور»، رونالدو که قراردادش با منچستریونایتد فسخ شده است، پس از حادثه پیش آمده در آوریل گذشته در اورتون توسط اتحادیه فوتبال انگلیس به رفتار نادرست و یا خشونت‌آمیز متهم شد.

اتحادیه فوتبال انگلیس قرار است مجازات رونالدو را امروز اعلام کند و همچنین دلایل کامل کتبی برای تصمیم‌گیری برای محرومیت و جریمه این مهاجم ارائه کند.

این محرومیت به این معنی است که رونالدو در صورت پیوستن به یک تیم دیگر در لیگ برتر انگلیس، دو بازی محروم خواهد بود؛ گفته می‌شود که چلسی و نیوکاسل هر دو جذب این بازیکن 37 ساله را در نظر دارند.

پس از این حادثه که رونالدو در حال حرکت به سمت تونل پس از شکست 1-0 یونایتد در گودیسون پارک رخ داد، او در شبکه‌های اجتماعی به دلیل رفتار خود عذرخواهی کرد و هوادار مذکور را به تماشای بازی در اولدترافورد دعوت کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *