رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اشتغال 5 زندانی در شرکت نیرو ترانس سپاهان/ اشتغال زندانیان اصفهانی در مهمترین بخش صنعت

8:59 - 04 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۲۵۳۲۷
در شرکت نیرو ترانس سپاهان که تولید و تعمیر کننده ترانسفورماتور توزیع و قدرت شبکه‌های برق است، حدود 5 زندانی تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان اصفهان فعالیت دارند.

خبرگزاری میزان-در راستای اجرای سند تحول و تعالی قضایی کشور و مهمتربن اولویت سازمان زندانه‌ها مبنی بر ایجاد اشتغال برای مددجویان در زندان‌های کشور، در استان اصفهان این امر محقق یافته و مددجویان در بخش های صنعتی هم در خارج از زندان مشغول به تلاش و کوشش هستند.

در اصفهان مددجویان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان در کارخانه ها و واحدهای صنعتی اشتغال یافته و حقوق و درآمد کسب می کنند.

در شرکت نیرو ترانس سپاهان که تولیدکننده و تعمیر کننده ترانسفورماتور توزیع و قدرت شبکه های برق است، حدود 5 زندانی تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان اصفهان در آن فعالیت دارند.

شرکت نیرو ترانس سپاهان با بیش از20 سال سابقه در زمینه ساخت ،تعمیر و مشاوره تخصصی ترانسفورماتور با کادر و پرسنل مجرب در خدمت عموم صنعتگران است.

این شرکت فعالیت خود را از سال 1373 در زمینه تعمیر ترانس آغاز کرده است و در سال 1378 نائل به دریافت گواهی فعالیت صنعتی برای توسعه تعمیرات و انجام امور طراحی و مشاوره شده است.

شرکت نیرو ترانس سپاهان در سال 1384 موفق به دریافت پروانه بهره برداری از وزارت صنایع و معادن برای تولید ترانسفورماتورهای توزیع، فوق توزیع و قدرت با برند (نیرو ترانس سپاهان) شده است.

این شرکت دارای فضای کارگاهی هزار و 200 سوله، 280متر اداری-مالی، 100 متر انبار مسقف و 4هزار متر فضای انبار کل و سرباز است.

ساعت کاری شرکت نیرو ترانس سپاهان از  صبح ۸ تا ۱۶ بعدازظهر است، به هر مددجو روزانه ۱۴۵ هزار تومان (طبق دستورالعمل سازمان زندان‌ها باید ۱۴۰ هزار تومان پرداخت شود)، در پایان ماه نیز هر زندانی مبلغ ۳ میلیون و ۷۷۰ هزار دریافت می‌کند. در صورتی که بعد از ساعت ۱۶ هم سرکار باشد اضافه کاری به حساب آنها واریز می شود.

شرکت شرکت نیرو ترانس سپاهان کار تولید ترانسفورماتورهای خاص  برای صنعت عمدتا  ذوب فلزات و یا الکترولیز جهت تولید مس وروی را انجام می دهد البته در همین زمینه تعمیرات این ترانسفورماتورها را نیز در دستورکار دارد.

در این راستا هسته ترانس را از مراکز دیگر خرید کرده طراحی، سیم پیچی و ساخت بدنه و یا مخزن ترانس در این شرکت آماده می شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: اصفهان زندانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *