ابراهیمی: می‌توانیم مقابل ولز و آمریکا نتیجه بگیریم/ باید این شکست را فراموش کنیم

1:20 - 02 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۲۴۴۶۷
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: کسانی که مهدی تاج را رئیس فدراسیون کردند، جوابگو باشند.

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل انگلیس در نخستین دیدار جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: تمامی بازیکنان تیم ملی در برابر انگلیس که یکی از قدرتمندترین تیم‌های جام جهانی است، اصلاً روحیه و انگیزه‌ای نداشتند. سیدحسین حسینی در هیچ گلی که دریافت کرد مقصر نبود. در مقابل انگلیس ارنج و ترکیب خوبی نداشتیم و هیچ کدام از بازیکنان در حد و اندازه‌های تیم ملی نبودند. مثل اینکه هافبک‌ها دفاعی و میانی در بازی حضور نداشتند.

پیشکسوت و سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال‌ عنوان کرد: در دیدار تیم‌های ولز و آمریکا هم آنچنان چیز خاصی ندیدیم و تیم ملی ایران با اعتماد به نفس می‌تواند مقابل این دو تیم نتیجه بگیرد. باید این شکست سنگین را فعلاً فراموش کنیم هرچند شاید هیچ وقت از ذهن فوتبالدوستان ایرانی خارج نشود. کی‌روش مقابل انگلیس ترکیبی را در زمین گذاشت که از قبل ما بازنده بودیم. اگر این باخت را یکی از مربیان ایرانی به دست می‌آورد، با او چطور برخورد می‌کردند؟

ابراهیمی در مورد کیفیت جام جهانی 2022 قطر خاطرنشان کرد: فیفا خودش در تمامی کارها و اجرای مسابقات فوتبال حضور دارد و تمامی موارد را مدیریت می‌کند. از اجرای افتتاحیه و برگزاری رقابت‌ها همه موارد این جام جهانی بسیار عالی است. بازی‌ها هم در سطح بالایی است که تیم‌های بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *