رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

طارمی گزینه جانشینی رونالدو در منچستر + عکس

12:44 - 01 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۲۴۱۶۳
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
سایت ورزشی «من یونایتد نیوز» مدعی شد سران شیاطین سرخ باید برای جایگزینی رونالدو، ستاره ایرانی تیم پورتو را به خدمت بگیرند.

خبرگزاری میزان - پس از مصاحبه انفجاری «کریستیانو رونالدو»، با «پیرس مورگان» در هفته گذشته، منچستریونایتد ممکن است بر روی جذب یک مهاجم جدید در ژانویه تمرکز کند.

به گزارش «من یونایتد نیوز»، این بازیکن پرتغالی اظهارات تحقیر آمیزی نسبت به «اریک تن هاگ»، سرمربی و همچنین مالکان این باشگاه کرد و شیاطین سرخ در حال بررسی راه‌هایی برای فسخ قرارداد او بدون پرداخت غرامت هستند.

پس از هزینه‌های هنگفت تابستانی، بعید است که هیئت مدیره منچستر یونایتد از تن هاگ برای جذب فردی مانند «ویکتور اوسیمن» از باشگاه ناپولی حمایت کند.

تمرکز بیشتر می‌تواند بر روی جایگزینی کوتاه مدت و کم‌هزینه باشد. از نظر شیاطین سرخ، این باشگاه باید در زمستان امسال «مهدی طارمی» را از پورتو جدا کند.

به نوشته این وب‌گاه، این بازیکن ایرانی در چند سال گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای برای غول‌های لیگ برتر پرتغال داشته است.

او در این فصل 13 گل و 8 پاس گل از تنها 19 بازی به ثبت رسانده است.

این بازیکن 30 ساله برای تیم ملی خود نیز تاثیرگذار بوده است؛ روز گذشته، او (طارمی) قبل از اینکه پنالتی دیرهنگام را به گل تبدیل کند، با یک ضربه عالی مقابل انگلیس گلزنی کرد.

پورتو زمستان سال گذشته «لوئیس دیاز» را به لیورپول فروخت و گزارش شده است که آن‌ها قصد دارند با طارمی که قراردادش تا 18 ماه دیگر به پایان می‌رسد، کار مشابهی را انجام دهند.

طارمی در حال حاضر توسط ترانسفر مارکت 17.3 میلیون پوند ارزش گذاری شده و پورتو ممکن است 25 میلیون پوند برای فروش او بخواهد.

طارمی یک گزینه باکیفیت برای یونایتد در ژانویه خواهد بود، زیرا او نه تنها می‌تواند گل بزند، بلکه می‌تواند در یک سوم پایانی پاس‌های کلیدی داده و در صورت لزوم بازی را متوقف کند.

با مصدومیت «آنتونی مارسیال» در این فصل، یونایتد نمی‌تواند با «مارکوس راشفورد» به عنوان تنها مهاجم دیگر تیم وارد نیم فصل دوم رقابت‌ها شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *