یکی از پشت دروازه ناسزا گفت و بعد از آن باهم درگیر شدیم/ جای داور بودم قبل از دقیقه ۲۰ بازی را قطع می‌کردم

16:06 - 24 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۲۳۴۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال سپیدرود گفت: ما برای گرم کردن به پشت دروازه رفتیم و یکی از نفراتی که پشت دروازه بود به من ناسزا گفت و پس از آن باهم درگیر شدیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت حاشیه‌های زیادی را به همراه داشت و در گوشه گوشه آن درگیری و نزاع موج می‌زد. در دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که با دستور علی کریمی، بازیکنان نیمکت‌نشین تیم رشتی برای گرم کردن از جای خود بلند شدند.

آنها برای جلوگیری از درگیری‌های بیشتر به‌جای رفتن پشت دروازه در کنار زمین گرم کردند اما به آنها ایراد گرفته شد و مجبور شدند پشت دروازه بروند. در این بین عکاسان و خبرنگاران منتسب به باشگاه ملوان که مشخص نبود واقعا رسانه‌ای هستند یا نه شنیده می‌شود به آرامی به یعقوب کریمی ناسزا گفتند. همین کافی بود تا جرقه زده شود و درگیری به اوج خود برسد. طرفین باهم گلاویز شدند و حرف‌های رکیکی هم زده شد تا اینکه با دخالت نیروی انتظامی ماجرا خاتمه پیدا کرد.
 
یعقوب کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در این مورد اظهارداشت: ما برای گرم کردن به پشت دروازه رفتیم و یکی از نفراتی که پشت دروازه بود به من فحش داد و پس از آن باهم درگیر شدیم. نمی‌دانم واقعا آن فرد رسانه‌ای بود یا خیر اما آنها شروع کردند و حرف‌های زشتی زدند. نمی‌دانم چگونه به آنها چنین اجازه‌ای داده شد.

وی افزود: در ادامه هم درگیری بیشتر شد و کاری نمی‌شد انجام داد. واقعا جو بسیار بدی بود. از پیش از شروع مسابقه فحاشی بود و ما اصلا نمی‌توانستیم بازی کنیم. من اگر جای داور و مسئولان برگزاری مسابقه بودم قبل از دقیقه ۲۰ بازی را قطع و دیگر آن را برگزار نمی‌کردم.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: جان بازیکنان و اعضای دو تیم و حتی هواداران در خطر بود و هر لحظه ممکن بود اتفاق بدتری رخ دهد. واقعا ورزشگاه توانایی انجام بازی را نداشت. امیدوارم مسئولان رسیدگی کنند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *