رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جهانبخش: هنوز شانس زیادی برای صعود داریم/ شکست مقابل انگلیس را امشب فراموش می‌کنیم + ویدئو

20:04 - 30 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۲۳۳۹۷
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
وینگر تیم ملی فوتبال ایران گفت: سعی کردیم در نیمه اول شاکله دفاعی‌مان را خوب حفظ کنیم و در 20 دقیقه اول هم خوب بودیم، اما حریف از عمق دفاع‌مان استفاده کرد.

خبرگزاری میزان - دوحه، علیرضا جهانبخش پس از شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل انگلیس در نخستین دیدار دور گروهی جام جهانی 2022 صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*سعی کردیم در نیمه اول شاکله دفاعی‌مان را خوب حفظ کنیم و در 20 دقیقه اول هم خوب بودیم، اما حریف از عمق دفاع‌مان استفاده کرد. بعد از گلزنی هم بازیکنان تمرکزشان را از دست دادند. وقتی با تیمی با کیفیت انگلیس بازی می‌کنید فراهم کردن چنین شرایطی برای آن‌ها باعث می‌شود کارتان سخت شود.

*نیمه دوم خیلی بهتر بودیم، رو به جلو بازی کردیم و نسبت به نیمه اول بهتر بودیم اما کافی نبود. نیمه اول می‌توانست بهتر باشد. اولین بازی‌های  تورنمنت همیشه مهم هستند برخی از بازیکنان ما نخستین‌ جام جهانی‌شان بود. نیمه دوم متفاوت‌تر از نیمه اول بودیم اما متأسفانه نیمه اول خوب پیش نرفت.

*قطعاً امیدواریم. تمرکزمان از امشب بر روی تیم ولز است. این بازی تمام شد و بعد از خروج از ورزشگاه دیگر به آن فکر نمی‌کنیم. هنوز هم شانس‌های زیادی داریم. می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم و به هدف‌مان برسیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *