دادا‌ش‌زاده: ایران به انگلیس نباخت، به کی‌روش باخت/ طارمی کار خودش را کرد

10:00 - 01 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۲۳۳۲۹
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
کارشناس فوتبال گفت: فاصله فوتبال ایران با انگلیس این باخت فاجعه بار نبود.

بهزاد دادادش‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست سنگین تیم ملی فوتبال ایران مقابل انگلیس اظهار داشت: من بازی را ندیدم و از پسرم شنیدم که 6 بر 2 به انگلیس باخته‌ایم. فاصله فوتبال ایران با انگلیس این باخت فاجعه بار نبود و آن‌ها به راحتی توانستند به تیم ملی ایران 6 گل بزنند. ایران به انگلیس نباخت، به کی‌روش باخت.

وی در واکنش به ترکیب ابتدایی و ناهمگون ایران در بازی با انگلیس افزود: این چه ترکیبی بود که کی‌روش در زمین قرار داد؟ خط دفاعی که اصلاً در هیچ بازی کنار هم بازی نکرده بودند. روزبه چشمی در استقلال جلوی مدافعان و یک خط جلوتر به بازی گرفته می‌شد، ولی در دیدار به این مهمی مقابل انگلیس در قلب خط دفاعی قرار گرفته بود. باید ببینیم زوج خط دفاعی که در مسابقات قبلی به کار گرفته شده و از قضا نتیجه داده بود چرا در بازی حساسی مقابل انگلیس در ترکیب نبودند.

پیشکسوت فوتبال در خصوص دو گل طارمی در مقابل انگلیس خاطرنشان کرد: مهدی طارمی گلزنی فراتر از آسیاست و توانست 2 گل بزند. او در بازی با انگلیس در جام جهانی کارش را به خوبی انجام داد. طارمی یکی از بهترین لژیونرهای آسیاست و با توجه به آمادگی که اخیرا داشته همین انتظار هم از او می‌رفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *