حاشیه نگاری خبرنگار اعزامی میزان از بازی ایران - انگلیس/ از شادی ایرانی‌ها در مترو تا هیاهو پشت درهای استادیوم + عکس و فیلم

15:15 - 30 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۲۲۹۲۲
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر امروز(دوشنبه) از ساعت 16:30 به مصاف انگلیس خواهد رفت.

خبرگزاری میزان – دومین دیدار از جام جهانی 2022 قطر از ساعت 16:30 در ورزشگاه بین المللی خلیفه الریان با تقابل تیم ملی ایران مقابل انگلیس آغاز خواهد شد. عصر روز گذشته تیم ملی کشورمان آخرین تمرین خود را برای این رقابت بر پا کرد. پیش از دیدار تیم ملی ایران مقابل انگلیس خالی از حواشی نبود. استفاده از یک بازوبند خاص در آستانه بازی اول تیم ملی فوتبال انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ در برابر تیم ملی ایران، به نگرانی برای انگلیسی‌ها از اینکه که «هری کین»، کاپیتان این تیم در صورت استفاده از این بازوبند ممکن است جریمه شود، تبدیل شده بود.

کارلوس کیروش و گرت ساوتگیت سرمربیان تیم ملی ایران و انگلیس یک ساعت پیش از دیدار ترکیب یازده نفره خود را اعلام کردند که به صورت زیر است:

ترکیب تیم ملی ایران:

علیرضا بیرانوند- صادق محرمی- احسان حاجی صفی- میلاد محمدی- علیرضا جهانبخش- مرتضی پورعلی گنجی- مهدی طارمی- روزبه چشمی- علی کریمی- مجید حسینی - احمد نورالهی

*ترکیب تیم ملی انگلیس:

جردن پیکفورد، کیران تریپیه، جان استونز، هری مگوایر، لوک شاو، دکلان رایس، جود بلینگام، میسون ماونت، باکایو ساکا، رحیم استرلینگ و هری کین

حال و هوای پیش از بازی ایران و انگلیس دیدنی است در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

مسیر های ورود به استادیوم خلیفه الریان شلوغ گزارش شده. خبرنگار اعزامی میزان از مترو شلوغ در شهر الریان خبر داد که هواداران ایران در حال تشویق تیم ملی ایران هستند.

کمتر از یک ساعت تا آغاز بازی یوز ها مقابل سه‌شیر هواداران زیادی پشت درب ورزشگاه در حال تشویق تیم ملی ایران هستند. به گفته خبرنگار اعزامی میزان، تعداد هواداران ایرانی به مراتب بیشتر از انگلیسی ها است. اقلام فرهنگی از جمله پرچم، لباس و کلاه تیم ملی ایران پخش شد. بسیاری از تماشاگران بلیت ندارند و به امید بلیت ایستاده‌اند تا بتوانند تا لحظات آخر بلیت تهیه کنند و وارد ورزشگاه شوند.

هواداران پس از حضور در پشت درب های ورزشگاه سرانجام وارد استادیو شدند. شمار هواداران در ورزشگاه بالا گزارش شده و هواداران زیادی برای تشویق تیم ملی ایران در خلیفه الریان حضور دارند.

تصاویری از رختکن دو تیم برای حضور بازیکنان ایران و انگلیس را در زیر مشاهده می کنید:

طبق ویدیو رسیده از خبرنگار اعزامی میزان بازیکنان تیم ملی ایران برای گرم کردن پیش از بازی وارد چمن ورزشگاه شدند.

هواداران انگلیس حاضر در ورزشگاه به تشویق بازیکنان انگلیس می پردازند. در بین تشویق ها هواداران انگلیس با ماسک هایی از هری مگوایر، هری کین، پیکفورد و … در میان تماشاگران نشسته اند.

بنا بر گزارش رسیده تعدادی از هواداران فلسطینی برای حمایت از تیم ملی ایران وارد ورزشگاه شدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *